• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Αντωνίου' | 24 Απριλίου 2020, 21:51

    Αντιγράφω από την αιτιολογική έκθεση : "Οι αλλαγές του παρόντος άρθρου κρίνονται κατά λογική αναγκαιότητα επιβεβλημένες, κατόπιν της αξιολόγησης των αποτελεσμάτων των τροποποιήσεων που επέφερε ο ν. 4589/2019 (Α΄ 13)στα ελάχιστα και στα μέγιστα όρια των τμημάτων νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων." ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ; ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΊ; ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ : ΑΟΡΙΣΤΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΣΗ. "Οι τροποποιήσεις αυτές, οι οποίες εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά τη σχολική χρονιά 2019-2020, οδήγησαν κατά περίπτωση στη δημιουργία πλασματικών κενών, με τμήματα υπερβολικά μικρότερα απ’ όσο ορίζουν τα πορίσματα της παιδαγωγικής επιστήμης..." ΠΟΣΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΚΕΝΑ; ΠΟΣΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ; (ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΓΟΝΕΣ,ΝΗΣΙΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ;) ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ; ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ : ΑΟΡΙΣΤΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΣΗ. "...και οι βασικές παραδοχές της ορθολογικής κατανομής προσωπικού" ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ.ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΜΕ 38 ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΣΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ; ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΝΑ (1) ΤΩΝ 26 ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ 12 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΑ ΟΜΟΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ 1/3 ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ; ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΟΡΑ. ΣΤΙΣ ΗΜΙΑΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ,ΧΩΡΙΑ, ΟΡΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΟΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΟΡΑ; ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ; ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΗ : ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ