Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΛΠ | 24 Απριλίου 2020, 22:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έστω ένας μαθητής δεν επιλέγει ως μάθημα επιλογής την πληροφορική στην Α' τάξη και η κατεύθυνσή του είναι ανθρωπιστικών σπουδών για τις Β' και Γ' τάξεις. Αυτός ο μαθητής, θα ολοκληρώσει τις τρεις τάξεις του Λυκείου χωρίς να έχει διδαχθεί ούτε μία ώρα πληροφορικής, εν έτη 2020! Επίσης, είναι αδιανόητο να εισάγονται μαθητές σε σχολές πληροφορικής χωρίς να εξετάζονται στην πληροφορική ή να εισάγονται σε σχολές κοινωνικών επιστημών, χωρίς να εξετάζονται στο μάθημα της κοινωνιολογίας. Καθαρή οπισθοδρόμηση η επαναφορά των λατινικών στη θέση της κοινωνιολογίας.