• Σχόλιο του χρήστη 'Νατάσα Βασιλά' | 24 Απριλίου 2020, 22:06

    Λόγια χωρίς αντίκρυσμα. Θεωρεί δηλαδή το υπουργείο πως με το ανακάτεμα των διδακτικών ωρών ανά αντικείμενο ξαφνικά θα βελτιωθεί το επίπεδο εκπαίδευσης των παιδιών; Στα αγγλικά οι μικρές τάξεις θα έχουν βιβλίο; Στην Πληροφορική θα έχουν εργαστήριο; Για όλα τα αντικείμενα θα έχουν δασκάλους; Ή θα περιμένουν τον αναπληρωτή να έρθει τον Οκτώβρη, τον Νοέμβρη ή τον Φλεβάρη για να ξεκινήσουν το μάθημα της ειδικότητας και την επόμενη χρονιά πάλι το ίδιο; Τι αλλαγή αναμένουν οι ειδικοί του υπουργείου στο επίπεδο αγγλομάθειας των 8χρονων παιδιών με την εισήγηση για αύξηση των ωρών; Με αυτή την αλλαγή στο ωρολόγιο πρόγραμμα θα δίνουν εξετάσεις για το FCE νωρίτερα; Θα επιθυμούσα να διαβάσω στην αιτιολογική έκθεση κάποια χειροπιαστά επιχειρήματα για την πρόταση αυτή. Η ενίσχυση της Πληροφορικής (άλλη επικοινωνιακή βόμβα) πώς ακριβώς επιτυγχάνεται; Οι ώρες διδασκαλίας παραμένουν οι ίδιες, δεν προβλέπεται ενίσχυση των εργαστηρίων, του εξοπλισμού, μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών, συγκεκριμένη ύλη μαθήματος, στόχοι που θα επιτευχθούν. Γενικότερα τώρα, οι μικρές ηλικίες έχουν και κάποιες άλλες ιδιαίτερες ανάγκες. Πολλά παιδιά έρχονται στο δημοτικό και δυσκολεύονται να κρατήσουν το μολύβι, δεν έχουν μάθει να κόβουν με το ψαλίδι, διότι έχει γίνει και το νηπιαγωγείο σχολή εκμάθησης αγγλικών (Άρθρο 2). Η συστηματική ενασχόληση με τις χειροτεχνίες και τις κατασκευές που επιτρέπουν στα παιδιά να δουλεύουν με τα χέρια τους που ακόμα μαθαίνουν βασικές κινήσεις, είναι πιο χρήσιμη.