Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νάντια | 24 Απριλίου 2020, 22:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών μέσα στις αίθουσες σίγουρα δεν συνιστά πρόοδο αλλά οπισθοδρόμηση. Επειδή στην Ελλάδα συνηθίζουμε να επικαλούμαστε το παράδειγμα ξένων, ανεπτυγμένων και παιδαγωγικά πρωτοπόρων χωρών, να το πράττουμε σε όλα τα θέματα της παιδείας, παρακαλώ! Τα παιδιά σήμερα είναι πιο ανήσυχα, πιο υπερκινητικά, με μαθησιακά συχνά προβλήματα ή με αδιαφορία εν γένει για το σχολείο και τη μάθηση. Είναι πολύ δυσκολότερο λοιπόν να τα κρατά ο δάσκαλος ή ο καθηγητής στοιβαγμένα μέσα σε μια τάξη που θα τη βλέπουν σαν φυλακή μόνο και μόνο λόγω συνωστισμού. Αυτή η αίσθηση στοιβάγματος είναι βέβαιο ότι θα επιβαρύνει ακόμα περισσότερο την ήδη βεβαρυμένη από άλλους παράγοντες ψυχολογία τους. Χρειαζόμαστε καλύτερες συνθήκες, πιο ανθρώπινες για τα παιδιά μας, ώστε να μάθουν να αγαπούν από νωρίς το σχολείο και να το τιμούν! 8