Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΦΙΛΛΕΝΙΑ ΣΙΔΕΡΗ | 24 Απριλίου 2020, 22:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο εκσυγχρονισμός και η αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας δεν συνάδουν με την λογική της ήσσονος προσπάθειας. Η κατηγοριοποίηση των αντικειμένων σε Α και Β «κατηγορίας», εξεταζόμενα και μη εξυπηρετεί ακριβώς αυτή την λογική και η εφαρμογή της έχει ήδη οδηγήσει στο Λύκειο μαθητές «περιορισμένης ευθύνης». Αν η λογική του να μην εξετάζονται όλα τα μαθήματα έχει ως στόχο την εξοικονόμηση διδακτικού χρόνου μπορείτε να προχωρήσετε σε ομαδοποίηση εξεταστικών αντικειμένων με συναφή λογική: Παράδειγμα: Συνεξέταση όλων των γλωσσικών μαθημάτων: αα-αβ, συνεξέταση:αγ-βγ-βδ, Συνεξέταση φυσικών επιστημών: αε-αστ-βα-ββ. Η λύση αυτή η οποία θα επιτρέψει να αναπτυχθούν και συνδυαστικά θέματα και θέματα κριτικής ικανότητας θα βελτιώσεις μέσα στα επόμενα χρόνια και τις επιδόσεις της χώρας στον διαγωνισμό PISA ο οποίος κινείται σε θέματα εφαρμογών που απαιτούν διεπιστημονική συνεργασία.