Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΑ | 24 Απριλίου 2020, 22:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ποσα χρόνια πίσω είναι η παιδαγωγική της αύξησης των μαθητών σε κάθε τάξη και πόσο μάλλον στο νηπιαγωγείο. Οι τάξεις πλέον είναι πολυπολιτισμικές, υπάρχουν παιδιά με πολλές δυσκολίες, είναι δυνατόν να ζητείται η αύξηση των παιδιών χωρίς δεύτερο εκπαιδευτικό; Αναρωτηθήκατε πόσα παιδιά θα "χαθούν" και δεν θα υπάρχει χρόνος από τον εκπαιδευτικό της τάξης να αφιερώνει χρόνο σε κάθε παιδί χωριστά και ακόμα περισσότερο σε αυτά που χρειάζονται περισσότερη βοήθεια και εξατομίκευση; Επίσης δεν υπάρχει καμία μέριμνα υλικοτεχνικής υποδομής (υπάρχουν ακόμα νηπιαγωγεία χωρίς αυλή που ήταν παλιά καταστήματα και είναι χωρισμένα σε 2 αίθουσες και η τουαλέτα είναι κοινή για όλους (εκπαιδευτικούς και παιδιά- αγόρια και κορίτσια). Για ποιο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο συζητάμε με τέτοιες συνθήκες εν έτει 2020; Με βάση ποια παιδαγωγική τεκμηριωμένη μελέτη, ερευνα εισηγηθήκατε τέτοια απόφαση; Διαλύσατε όλο το δημόσιο τομέα κάνοντας καταστροφικές μεταρρυθμίσεις, ώστε να παρουσιάζονται ζημιωγόνα και τα ιδιωτικοποιήσατε και τώρα προσπαθείτε να κάνετε το ίδιο και με το δημόσιο δωρεάν σχολείο; Σκοπός σας τελικά είναι να ιδιωτικοποιήσετε τα πάντα ή απλά η πλειοψηφία του μαθητικού πληθυσμού να μην είναι σκεπτόμενοι και με κριτική σκέψη πολίτες;