• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλιάνα' | 24 Απριλίου 2020, 22:18

    Πόσο λογικό είναι να εισάγονται σε Πανεπιστημιακά τμήματα αμιγώς Πληροφορικής οι μαθητές χωρίς να εξετάζονται σε μάθημα Πληροφορικής; Χωρίς αμφιβολία θα πρέπει να εξετάζονται στο μάθημα ΑΕΠΠ οι μαθητές της Γ Λυκείου για να αποκτούν πρόσβαση σε τμήματα Πληροφορικής καθώς και σε κάθε τμήμα συναφούς γνωστικού αντικειμένου. Έχοντας διδάξει σε τμήματα Πληροφορικής μεταλυκειακής και Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ήταν εφιάλτης να προσπαθείς να διδάξεις ξαφνικά προγραμματισμό σε φοιτητές που δεν είχαν διδαχθεί στοιχειώδη αλγοριθμική σκέψη και προγραμματιστικές αρχές. Η συνέχιση αυτής της πρακτικής υποβιβάζει και το επίπεδο των μαθημάτων των πανεπιστημιακών τμημάτων Πληροφορικής και οδηγεί τους ίδιους τους φοιτητές στην απογοήτευση και την παράταση, αν όχι εγκατάλειψη, των σπουδών τους.