• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Αντωνίου' | 24 Απριλίου 2020, 22:22

    Αντιγράφω από την αιτιολογική έκθεση : «Οι αλλαγές του παρόντος άρθρου κρίνονται κατά λογική αναγκαιότητα επιβεβλημένες, κατόπιν της αξιολόγησης των αποτελεσμάτων των τροποποιήσεων που επέφερε ο ν. 4589/2019 (Α΄ 13)στα ελάχιστα και στα μέγιστα όρια των τμημάτων νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων.» ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ; ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΊ; ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ : ΑΟΡΙΣΤΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΣΗ. «Οι τροποποιήσεις αυτές, οι οποίες εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά τη σχολική χρονιά 2019-2020, οδήγησαν κατά περίπτωση στη δημιουργία πλασματικών κενών, με τμήματα υπερβολικά μικρότερα απ’ όσο ορίζουν τα πορίσματα της παιδαγωγικής επιστήμης…» ΠΟΣΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΚΕΝΑ; ΠΟΣΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ; (ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΓΟΝΕΣ,ΝΗΣΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ;) ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ; ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ : ΑΟΡΙΣΤΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΣΗ. «…και οι βασικές παραδοχές της ορθολογικής κατανομής προσωπικού» ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ.ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΜΕ 35 -38 ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΣΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ; ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΝΑ (1) ΤΩΝ 26 ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ 9-12 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΑ ΟΜΟΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ 1/3 -1/4 ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ; ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΟΡΑ. ΣΤΙΣ ΗΜΙΑΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ,ΧΩΡΙΑ, ΟΡΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΟΡΑ; ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ; ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ : ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ