Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Φερεντινου βασιλικη | 24 Απριλίου 2020, 22:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη Κα Υπουργέ Κάθε μέρα σας ακούω να λέτε ότι θα ακούσετε τους ειδικούς αναφορικά με το άνοιγμα των σχολείων , οι ειδικοί είναι αυτοί που θα αποφανθούν τι είναι καλύτερο για τις πανελλήνιες , η επιστημονική ομάδα ειδικών μελετά σενάρια για την επιστροφή στα θρανία κ.ο.κ. Αναρωτιέμαι , στο νομοσχέδιο ρωτήσατε κάποιον ειδικό ή πίεσαν κάποιοι άλλοι με βάση άλλα κριτήρια ; Διότι αν ρωτούσατε κάποιον ειδικό θα σας έλεγε ότι Λατινικά ,το τμήμα φιλοσοφίας έχει 2 μαθήματα επί συνόλου 52 μαθημάτων και περισσότερο πολιτική φιλοσοφία (Πλάτωνα,Αριστοτέλη , Μεσαιωνική φιλοσοφία κ.α) η οποία προφανώς σχετίζεται με τις πολιτικές επιστήμες. Το δε τμήμα Ιστορίας Αρχαιολογίας έχει και αυτό 2 μόνο μαθήματα Λατινικών και τα υπόλοιπα σχετίζονται με μαθήματα Βυζαντινής , σύγχρονης , μεσαιωνικής Ιστορίας κ.α. Προς τι λοιπόν τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για τα λατινικά αφού από το πρόγραμμα σπουδών των 2/3 των τμημάτων της φιλοσοφικής (γιατί το τρίτο είναι η φιλολογία) η διδασκαλία των λατινικών είναι υποτυπώδης. Πού έγκειται αυτή η περιβόητη αναγκαιότητα των λατινικών τα οποία κάποιοι διακαώς σάς γράφουν ότι είναι απαραίτητα στις κλασσικές σπουδές ; Απαραίτητα σε ποιους , στους ίδιους ; Και για ποιες σχολές , σε αυτές που έχουν 2 και 3 μαθήματα λατινικών σε πρόγραμμα σπουδών 50 και βάλε μαθημάτων; Εχει αναρωτηθεί κανείς τι ποσοστό επί συνόλου μαθημάτων στις πολιτικές-κοινωνικές σπουδές καταλαμβάνει η κοινωνιολογία; Όλοι λένε ότι η νεολαία είναι apolitik , ότι δεν συμμετέχουν στα κοινά, δεν ψηφίζουν , δεν , δεν , δεν. Και τι κάνουμε για αυτό ; ΤΙΠΟΤΑ. Προτιμάμε να τους μαθαίνουμε τι έκανε ο Αννίβας και ο παπουτσής που μάθαινε σε ένα κοράκι χαιρετισμούς στον Καίσαρα. Δεν είναι πρόθεσή μου να σας κουράσω απλά ήλπιζα ότι τα πράγματα για τους νέους μας , διότι είμαι άνω των 65 , θα μεταρρυθμίζονταν αλλά προς τα μπρος , όχι προς τα πίσω. Με σεβασμό