Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ | 24 Απριλίου 2020, 22:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι μητέρα παιδιού που θα δώσει φέτος πανελλήνιες. Βλέπω τον αγώνα και την αγωνία να καλύψει την τεράστια ύλη που θα πρέπει να εξεταστεί. Τα 7ωρα ήταν πολύ θετικό βήμα και βοήθησαν εξαιρετικά όλα τα παιδιά και ιδιαίτερα τα δικά μας τα οποία έχουν το προνόμια να μην κατοικούν σε περιοχή με πρόσβαση σε φροντιστήρια μιας και κατοικούμε σε ένα χωριό 20 χλμ μακριά από την πρωτεύουσα του νομού όπου μπορούν να έχουν φροντιστές. Ξέρετε Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και γενικά τα μεγάλα αστικά κέντρα. Το σίγουρο είναι ότι με την κατάργηση του 7ωρου ενισχύονται τα φροντιστήρια και απαξιώνεται για μια ακόμη φορά η δημόσια εκπαίδευση. Κόντρα μάθημα; Ποια είναι η χρησιμότητα αυτού του μαθήματος; Κανένα παιδί δεν θα ασχοληθεί με αυτό. Ο στόχος είναι η μείωση του μέσου όρου βαθμολογίας. Όσον αφορά την κατάργηση του μαθήματος της κοινωνιολογίας θεωρώ ότι είναι το μεγαλύτερο σφάλμα που μπορεί να γίνει. Στο πεδίο των ανθρωπιστικών σπουδών υπάρχουν σχολές που ασχολούνται με την κοινωνιολογία και σε αυτές θα πάνε μαθητές οι οποίοι δεν θα έχουν ιδέα για το αντικείμενο. Είναι σαν να στέλνουμε μαθητές στην θετική χωρίς να ξέρουν αφαίρεση και διαίρεση. Τα δε λατινικά αφορούν συγκεκριμένες σχολές και αυτές όχι ως γραμματική συντακτικό κλπ αλλά περισσότερο ως εξειδικευμένη ορολογία. Γενικά το νομοσχέδιο μου θυμίζει τα χρόνια τα δικά μου προ 40ετιας και δυστυχώς άλλες εποχές σκοτεινές. Αντί να βελτιώνουμε και να εκσυγχρονίζουμε την παιδεία με γνωστικά αντικείμενα του παρόντος και του μέλλοντος γυρίζουμε πίσω σε χαρακτηρισμούς διαγωγής, σε ώρες ατελείωτης επανάληψης γνώσεων γενικής παιδείας τις οποίες τα παιδιά λαμβάνουν από το δημοτικό και ανακυκλώνουν όλα τα χρόνια της εκπαίδευσής τους