Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κ. Π. | 24 Απριλίου 2020, 23:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προς τη σωστή κατεύθυνση το όραμα. Αλλά γιατί τα Λατινικά και πάλι; Μια νεκρή γλώσσα που καλά – καλά ούτε στην Ιταλία δεν κάνουν. Δεν έχει κάτι να προσφέρει σε κανέναν επιστήμονα. Ας βάλουν στη θέση οτιδήποτε άλλο (θεατρολογία, ξένη γλώσσα, νέες τεχνολογίες και ό,τι άλλο σκεφτεί κανείς χρήσιμο στην εποχή του 2020. Τόσο ισχυρό πια το λόμπυ των φιλολόγων; Η συμβολή των βαθμών και των 3 τάξεων του Λυκείου στην εισαγωγή στα ΑΕΙ , ΤΕΙ, μόνον θετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει για την αναβάθμιση του σχολείου. Προσοχή φυσικά στα αυτονόητα, δηλαδή βάρος στην αποτροπή πιθανής αυθαιρεσίας από μέρους κάποιων καθηγητών (η τράπεζα θεμάτων είναι ένα μέτρο που την μειώνει σημαντικά, η ενίσχυση των εσωτερικών δομών της μονάδας επίσης). Επίσης ιδιαίτερο βάρος στην λειτουργία και στις βαθμολογίες των ιδιωτικών σχολείων (εξετάσεις με εξωτερικό συντονιστή και εξωτερικούς επιτηρητές, η βαθμολόγηση των γραπτών σε θέματα τράπεζας να γίνεται σε ειδικά εξεταστικά κέντρα του δημόσιου τομέα και όχι από τους ίδιους τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς). Ποτέ ξανά 7ωρο εβδομαδιαίο μάθημα. Απαράδεκτο! Το σχολείο δεν είναι φροντιστηριακός μηχανισμός. Οι σκοποί της λειτουργίας του σχολείου είναι πολύπλευροι και σαφέστατα διατυπωμένοι στην σχετική νομοθεσία.