Η εισαγωγή των αγγλικών δεν έχει καμία παιδιαγωγική βάση και αυτό έγινε σαφές από από τους Προέδρους και Κοσμήτορες των Παιδαγωγικών Τμημάτων και τη ΔΟΕ που σε κοινή σύσκεψη εξέφρασαν την αντίθεση τους στην εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο.
Δεν υπάρχει καμία απολύτως επιστημονική τεκμηρίωση, παραβλέπονται βασικές παιδαγωγικές αρχές και οδηγεί στη σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου.
Το δημόσιο νηπιαγωγείο θα αναβαθμιστεί όταν υπάρξει μείωση του αριθμού παιδιών ανά τάξη, κατάλληλα κτίρια και υποδομές για αυτή την ηλικία, ψυχολόγοι - κοινωνικοί λειτουργοί και βοηθητικό προσωπικό και πολλά άλλα. Η εισαγωγή των αγγλικών είναι μια κίνηση εντυπωσιασμού χωρίς ουσία.
Η εισαγωγή των αγγλικών δεν έχει καμία παιδιαγωγική βάση και αυτό έγινε σαφές από από τους Προέδρους και Κοσμήτορες των Παιδαγωγικών Τμημάτων και τη ΔΟΕ που σε κοινή σύσκεψη εξέφρασαν την αντίθεση τους στην εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο. Δεν υπάρχει καμία απολύτως επιστημονική τεκμηρίωση, παραβλέπονται βασικές παιδαγωγικές αρχές και οδηγεί στη σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου. Το δημόσιο νηπιαγωγείο θα αναβαθμιστεί όταν υπάρξει μείωση του αριθμού παιδιών ανά τάξη, κατάλληλα κτίρια και υποδομές για αυτή την ηλικία, ψυχολόγοι - κοινωνικοί λειτουργοί και βοηθητικό προσωπικό και πολλά άλλα. Η εισαγωγή των αγγλικών είναι μια κίνηση εντυπωσιασμού χωρίς ουσία.