Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούςΣχόλιο του χρήστη Γονιός Μαθητή Διακριθέντος Στα Μαθηματικά | 24 Απριλίου 2020, 23:15
Θεωρώ ότι η πανδημία που βιώνουμε είναι αφορμή να αφουγκραστούμε την αγωνία και το άγχος μαθητών που έχουν διακριθεί και σε εθνικό επίπεδο, στην ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ «Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ» . Αυτοί ,παρά τις αντίξοες συνθήκες ,θυσιάζουν χρόνο, κοινωνικές συναναστροφές, ανέσεις για ένα εργαλείο, μια ιδέα * τα Μαθηματικά. Η ενασχόληση τους αυτή όχι μόνο τους φέρνει σε επαφή με σύνθετα μαθηματικά προβλήματα που ξεφεύγουν από τα σχολικά πλαίσια και αγγίζουν τα όρια της επιστημονικής έρευνας, αλλά τους εθίζει στην καθημερινή αξιοποίηση αλγοριθμικής σκέψης και πρωτίστως στην προσπάθεια, τον κόπο, τον μόχθο, αξίες επαρκείς και αναγκαίες για την σημείωση ακαδημαϊκής προόδου. Τι καθιστά ηθικά σωστό ,λοιπόν, για έναν μαθητή με διακρίσεις σε αθλητικούς αγώνες -αποτέλεσμα της σωματοδομής του, του ύψους του, του γονιδίων του- , να λαμβάνει αναγνώριση από την πολιτεία στην μορφή μοριοδότησης και αθλητές του πνεύματος με ανάλογης κλίμακας επιδόσεις -καρπός σκληρής εξωσχολικής προσπάθειας και μόνο- να μην απολαμβάνουν σχετική αναγνώριση; Η απάντηση απλή. Σας καλώ λοιπόν επιβραβεύσετε τη νόηση , το επίκτητο και την εντρύφηση σε έναν αναμφισβήτητα απαιτητικό κλάδο με προσωπική πρωτοβουλία και μεράκι. Μόνο έτσι θα καταφέρουμε να κρατήσουμε τους επιστήμονες μας στην χώρα που αν και έδωσε στον κόσμο τόσα πολλά, αδυνατεί παρ΄όλα αυτά να δώσει στα ίδια της τα ταλαντούχα παιδιά το αυτονόητο, διευκόλυνση της πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, πρόσβαση σε γνώσεις, παιδεία.