• Σχόλιο του χρήστη 'Τομπατζόγλου Ξένια' | 24 Απριλίου 2020, 23:44

    Το νηπιαγωγείο δεν αποτελεί προπαρασκευαστική τάξη για το δημοτικό σχολείο αλλά την πρώτη επαφή του παιδιού με τη μάθηση μέσα από διαθεματικές και βιωματικές δραστηριότητες παιγνιώδους χαρακτήρα. Οι εκπαιδευτικοί που θα κληθούν να "διδάξουν" αγγλικά στα νήπια θα πρέπει αν όχι να είναι και νηπιαγωγοί , να έχουν λάβει έστω επιμόρφωση σχετικά με την εκπαίδευση και αγωγή των νηπίων. Επίσης, δεν έχει νόημα να παρουσιάζονται για 2 ώρες την εβδομάδα στα παιδιά αλλά αντίθετα θα πρέπει να συμμετέχουν και σε άλλες δραστηριότητες της τάξης του νηπιαγωγείου ώστε τα παιδιά να τους θεωρούν "δεύτερους" δασκάλους τους, καθώς στο νηπιαγωγείο είναι πολύ σημαντική η ανάπτυξη συναισθηματικών δεσμών του μαθητή με τον εκπαιδευτικό και το "χτίσιμο" μιας προσωπικής σχέσης εμπιστοσύνης. Επειδή συχνά επικαλείται το επιχείρημα πως στα ιδιωτικά νηπιαγωγεία τα παιδιά διδάσκονται αποτελεσματικά Αγγλικά, έχοντας εργαστεί 10 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα θα ήθελα να επισημάνω τα εξής: 1.Στα "καλά"ιδιωτικά νηπιαγωγεία ο δάσκαλος/ η δάσκαλα των Αγγλικών είναι και νηπιαγωγός και βρίσκεται συνεχώς μέσα στην ταξη συμμετέχοντας σε όλες τις δραστηριότητες. 2. Ο αριθμός των νηπιών σε κάθε τάξη δεν υπερβαίνει τους 20 μαθητές. 3. Υπάρχει ειδικό βοηθητικό προσωπικό (λογοθεραπευτής, ψυχολόγος) που δρα συβουλευτικά στους εκπαιδευτικούς σχετικά με τη γλωσσική (και όχι μόνο) ανάπτυξη κάθε παιδιού Υπό αυτές και μόνο τις προϋποθέσεις τα Αγγλικά (εννοώντας φυσικά την προφορική εκμάθηση απλών λέξεων σε καμία περίπτωση τη γραφή τους) θα μπορούσαν να εισαχθούν και στο δημόσιο νηπιαγωγείο. Τομπατζόγλου Ξένια Νηπιαγωγός - Κοινωνιολόγος Νηπιαγωγός - Κοινωνιολόγος