Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αλεξάνδρα Μαγούλα | 25 Απριλίου 2020, 00:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ένωση των δύο επιστημονικών πεδίων, 2ου και 3ου, θετικών και σπουδών υγείας αντίστοιχα αποτελεί την κύρια ένσταση μου στα νέα μέτρα για την παιδεία. Εφόσον και τα δύο πεδία είναι εξίσου δημοφιλή, ίσως και τα πιο περιζήτητα θα μπορούσαμε να πούμε, δεν υπάρχει λόγος να δημιουργηθούν μεικτά τμήματα μαθητών. Επιπλέον αφού έτσι και αλλιώς οι μαθητές δεν μπορούν να "ανοίξουν" πεδίο, δηλαδή να δώσουν πέντε μαθήματα και να περάσουν σε σχολές και των δύο πεδίων, οι μαθητές θα πρέπει να χωρίζονται σε επιμέρους ομάδες προσανατολισμού μαθηματικών/βιολογίας. Έτσι πολύτιμες διδακτικές ώρες δεν θα χαθούν και οι μαθητές θα μείνουν συντονισμένοι στα εξεταζόμενα μαθήματα. Παρόλα αυτά θα ήθελα να επισημάνω πόσο εξουθενωτικό είναι για τα παιδιά να προσαρμόζονται κάθε χρόνο σε ένα διαφορετικό σύστημα παιδείας. Θα ήταν δόκιμο να υπάρχει ένας βασικός άξονας και οι όποιες αλλαγές να κυμαίνονται γύρω από αυτόν. Με βάση τις περσινές ανακοινώσεις μαθητές, γονείς, σχολεία και φροντιστήρια είχαν προετοιμαστεί ανάλογα, όμως μέσα σε λίγους μήνες αυτές ανατράπηκαν και όλοι θα πρέπει πάλι να ανταπεξέλθουν, πρωτίστως τα παιδιά.