Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Α. K. | 25 Απριλίου 2020, 00:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέλουμε τα παιδιά μας να είναι καλοί μαθητές στο Γυμνάσιο, αλλά θέλουμε να είναι και ισορροπημένοι, ευτυχισμένοι άνθρωποι. Με τόσο πιεστικό πρόγραμμα σπουδών, συν τα εξωσχολικά, αυτό είναι δύσκολο. Ναι στην επιβράβευση της συνέπειας και της εργατικότητας, αλλά με περιορισμένη, ουσιαστική ύλη και λογικές απαιτήσεις. Όχι στις συνεχείς εξετάσεις που εξαντλούν και καλλιεργούν τον ανταγωνισμό, αντί για τη συνεργασία και την αγάπη για τη γνώση. Περισσότερη τέχνη στο γυμνάσιο, δεν υπάρχει πουθενά στο πολυνομοσχέδιο! Μουσική, θέατρο, ποίηση, χορός ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ! Επίσης δεν προβλέπεται ουσιαστική φροντίδα για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες: μόνο η προφορική εξέταση δεν αρκεί. Ούτε και οι γονείς μπορούν να γίνουν ‘‘οικοδιδάσκαλοι’’, ή να πληρώνουν συνεχώς, για να βοηθήσουν τα παιδιά τους. Οι μαθητές αυτοί είναι πολλοί και χρειάζονται βοήθεια στο Γυμνάσιο, για να προοδεύσουν.