Το διδακτικό έργο που προσφέρουν τα μέλη Ε.ΔΙ.Π. δεν είναι μόνο εργαστηριακό. Είναι κυρίως διδακτικό για να καλύψουν τα διδακτικά κενά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Είναι γνωστό επίσης ότι η προσφορά του συγκεκριμένου κλάδου είναι δυναμική και στον τομέα της έρευνας. Το έργο που προσφέρουμε ως κλάδος είναι πολύ πάνω από την περιγραφή της εργασίας μας. Στην ουσία κάνουμε το έργο που έκαναν σε παλιότερες εποχές οι Λέκτορες. Αυτό που θέλουμε είναι αν αναγνωριστεί το έργο που παράγουμε και να αναβαθμιστεί (όχι να υποβαθμιστεί όπως συμβαίνει στο νομοσχέδιο) ο ρόλος μας. Ως εκ τούτου θεωρούμε λογικό και φυσιολογικό να αυξηθεί το ποσοστό συμμετοχής μας στις εκλογές και να μας δοθεί η δυνατότητα να εξελιχθούμε σε ανώτερη βαθμίδα (προφανώς μετά από κρίση) αναλόγως του έργου και των προσόντων μας. Δεν ζητάμε χάρη από κανένα. Ζητάμε το αυτονόητο.
Το διδακτικό έργο που προσφέρουν τα μέλη Ε.ΔΙ.Π. δεν είναι μόνο εργαστηριακό. Είναι κυρίως διδακτικό για να καλύψουν τα διδακτικά κενά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Είναι γνωστό επίσης ότι η προσφορά του συγκεκριμένου κλάδου είναι δυναμική και στον τομέα της έρευνας. Το έργο που προσφέρουμε ως κλάδος είναι πολύ πάνω από την περιγραφή της εργασίας μας. Στην ουσία κάνουμε το έργο που έκαναν σε παλιότερες εποχές οι Λέκτορες. Αυτό που θέλουμε είναι αν αναγνωριστεί το έργο που παράγουμε και να αναβαθμιστεί (όχι να υποβαθμιστεί όπως συμβαίνει στο νομοσχέδιο) ο ρόλος μας. Ως εκ τούτου θεωρούμε λογικό και φυσιολογικό να αυξηθεί το ποσοστό συμμετοχής μας στις εκλογές και να μας δοθεί η δυνατότητα να εξελιχθούμε σε ανώτερη βαθμίδα (προφανώς μετά από κρίση) αναλόγως του έργου και των προσόντων μας. Δεν ζητάμε χάρη από κανένα. Ζητάμε το αυτονόητο.