Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μπαλάσκας Λάμπρος | 25 Απριλίου 2020, 00:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τη στιγμή που τα στερεότυπα, ο ρατσισμός, ο εθνικισμός, ο σεξισμός, οι θρησκευτικές και πολιτισμικές διαφορές και γενικότερα η έλλειψη κατανόησης και ανοχής του διαφορετικού, είναι τα πιο καυτά ζητήματα των σύγχρονων πολυπολιτισμικών μεταβιομηχανικών κοινωνιών, και η βαθύτερη κατανόηση των κοινωνικών, οικονομικών, πολιτικών και πολιτισμικών διαδικασιών, καθίσταται αναγκαία για κάθε πολίτη που θέλει να συμμετέχει ισότιμα και με αξιώσεις σε ένα κόσμο ραγδαίων αλλαγών, εμείς γυρίζουμε σε απαρχαιωμένες και "ακίνδυνες" για την εξουσία πρακτικές, αφού μάλλον ενοχλούν οι πολίτες με αναπτυγμένη κριτική σκέψη. Μετά μη μας κάνει εντύπωση η άνοδος της ξενοφοβίας, της ομοφοβίας, του σχολικού εκφοβισμού, της έμφυλης βίας, του εθνικολαϊκισμού, της μισαλλοδοξίας, της ακροδεξιάς, και της κάθε φύσεως συνωμοσιολογικού περιεχομένου ερμηνείας της κοινωνικής πραγματικότητας. Θα μπορούσε το μάθημα των λατινικών, το οποίο παρεμπιπτόντως εκτιμώ, να είναι επιλογής αυτών που θα ακολουθήσουν σχετικές με αυτόν τον κλάδο σχολές, και όχι να αντικαθιστά την κοινωνιολογία ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, η οποία είναι απολύτως απαραίτητη για την εισαγωγή στις ανθρωπιστικές σπουδές. Επιτέλους αυτή η κακώς εννοούμενη και βαθιά ιδεολογική αρχαιολατρία, πρέπει στην Ελλάδα του 21ου αιώνα των νέων προκλήσεων -και όχι του μετεμφυλιακού κράτους "καχεκτικής" δημοκρατίας των δεκαετιών του '50 και του '60-, να λάβει κάποια στιγμή τέλος...