Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Ξυλογιάννης | 25 Απριλίου 2020, 01:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ποια είναι ακριβώς η ενίσχυση της Πληροφορικής κύριοι; Δεν υπάρχει κάπου αναφορά στο ωρολόγιο πρόγραμμα ότι αυξάνονται οι ώρες για το μάθημα. Με μονόωρο μάθημα Πληροφορικής στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο και προαιρετικό στο Λύκειο δεν πάμε πουθενά τα επόμενα χρόνια ως χώρα για την κατάκτηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας από τους μαθητές/τριες μας. Για την Ασύγχρονη/Σύγχρονη τηλεκπαίδευση μας ζητήσατε τους Πληροφορικούς να βάλουμε πλάτη για να στηθεί αυτό το οικοδόμημα από την αρχή, να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε τους συναδέλφους για να κάνουν μαθήματα στο eclass και στο eme. Να βοηθήσουμε με εκατό διαφορετικούς τρόπους και την ίδια ώρα να έχουμε να ετοιμάσουμε και το δικό μας μάθημα. Το κάναμε μαζικά, χιλιάδες Πληροφορικοί ελπίζοντας ότι θα εκτιμηθεί αυτό επιτέλους και ότι θα έχουμε κάποια αναγνώριση ως κλάδος όταν αλλάξουν κάποια πράγματα. Ακόμα μια φορά όμως διαπιστώνουμε ότι ο κόπος μας ήταν για το τίποτα. Αν θέλετε πραγματικά να αλλάξουν τα πράγματα στην Πληροφορική για όλες τις βαθμίδες απαιτούνται γενναίες παρεμβάσεις όπως: α) Να υπάρξει βιβλίο Πληροφορικής στο Δημοτικό. Οι ΤΠΕ είναι το μόνο μάθημα χωρίς βιβλίο. Ετοιμάζουμε μόνοι το υλικό μας για να διδάξουμε στα παιδιά μας. β) Το μάθημα στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο να γίνει δίωρο (Στο δημοτικό για τις Γ-ΣΤ τάξεις όπως ήταν και για το Γυμνάσιο σε κάθε τάξη). Δεν μπορείς να διδάσκεις νέες ενότητες και όλο το τεράστιο πρόγραμμα της Πληροφορικής με 1 ώρα την εβδομάδα. γ) Ενίσχυση της υποδομής των εργαστηρίων Η/Υ και της χρηματοδότησης των σχολείων. Παλεύουμε μόνοι μας εδώ και πολλά χρόνια. Ένα εργαστήριο Πληροφορικής έχει ζωή περίπου στα 10 χρόνια, αν το φροντίζουν και το συντηρούν κανονικά. Είμαι σε 2 σχολεία πρωτοβάθμιας και παλεύω 7 χρόνια για να έχω διπύρηνα PC στο εργαστήριο και σε κάθε τάξη του σχολείου με την αμέριστη υποστήριξη των διευθυντών μου και των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων (όσο μπορεί το κάθε σχολείο και οι γονείς φυσικά)...Η βοήθεια του κράτους πριν 10 τουλάχιστον χρόνια...έδωσαν από 10 laptop στα 2 σχολεία. Μηδενική ενίσχυση από εκεί και πέρα. δ)Στο Λύκειο το μάθημα της Πληροφορικής πρέπει να γίνει ξανά υποχρεωτικό και επιτέλους να συνδεθεί η Πληροφορική με τις Πανελλαδικές εξετάσεις με σωστό τρόπο. Δεν είναι δυνατόν οι μαθητές να περνάνε σε σχολές Πληροφορικής χωρίς να έχουν διδαχθεί σωστά την Πληροφορική στο Λύκειο.