Ένα εκφοβιστικό άρθρο αξιολόγησης από μη αξιολογημένους αξιολογητές. 1)Διευθυντές άσχετοι διοικητικά θα αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς που στηρίζουν διοικητικά τα Σχολεία. Ας Αξιολογηθούν διοικητικά με εξετάσεις αυτοί πρώτα και μετά το συζητάμε. Οι μισοί δεν γνωρίζουν τη νομοθεσία.
2) Εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν με ΑΣΕΠ αξιολογήθηκαν πολύ σκληρά. Φτάνει με την κομματική διάσταση-κάντε αξιολόγηση χωρίς κολλητιλίκια, κλίκες Διευθυντών και συμφέροντα. Βρείτε αντικειμενικό και αμερόληπτο τρόπο.
3) Ο "επιθεωρητής" στους καθηγητές εξειδικευμένων ειδικοτήτων (π.χ σαξόφωνο, κρουστά κλπ στα Μουσικά ή χορού στα Καλλιτεχνικά), πώς ακριβώς θα αξιολογήσει;
Ένα εκφοβιστικό άρθρο αξιολόγησης από μη αξιολογημένους αξιολογητές. 1)Διευθυντές άσχετοι διοικητικά θα αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς που στηρίζουν διοικητικά τα Σχολεία. Ας Αξιολογηθούν διοικητικά με εξετάσεις αυτοί πρώτα και μετά το συζητάμε. Οι μισοί δεν γνωρίζουν τη νομοθεσία. 2) Εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν με ΑΣΕΠ αξιολογήθηκαν πολύ σκληρά. Φτάνει με την κομματική διάσταση-κάντε αξιολόγηση χωρίς κολλητιλίκια, κλίκες Διευθυντών και συμφέροντα. Βρείτε αντικειμενικό και αμερόληπτο τρόπο. 3) Ο "επιθεωρητής" στους καθηγητές εξειδικευμένων ειδικοτήτων (π.χ σαξόφωνο, κρουστά κλπ στα Μουσικά ή χορού στα Καλλιτεχνικά), πώς ακριβώς θα αξιολογήσει;