Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας Παπακλεοβούλου | 25 Απριλίου 2020, 01:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατακόρυφη υποβάθμιση της παιδείας μας και της ποιότητας διδασκαλίας το συγκεκριμένο άρθρο. 20 μαθητές και πάνω υποχρεωτικά, σημαίνει ότι, αν για παράδειγμα έχουμε 30 μαθητές της Ε τάξης τότε θα πρέπει να γίνει ένα τμήμα των 26-27 μαθητών και οι εναπομείναντες τρεις-τέσσερις να φύγουν για όμορα σχολεία. Θεωρούμε δηλαδή αναβάθμιση να στοιβάζονται τα παιδιά με αυτόν τον τρόπο από το να δημιουργήσουμε δυο 15αρια τμήματα; Η λογική λέει ότι ο εκπαιδευτικός θα έχει πολύ καλύτερες πιθανότητες να έχει αυξημένη ποιότητα διδασκαλίας με λιγότερους μαθητές, με την έννοια ότι θα του δίνεται η δυνατότητα να ξοδεύει περισσότερο χρόνο για τον κάθε μαθητή και να καλύπτει με πιο προσοδοφόρο τρόπο τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Μήπως το ζητούμενο είναι τελικά, όχι η ποιότητα της εκπαίδευσης, αλλά η μείωση σε ανάγκες προσωπικού, άρα και μείωση κόστους; Γιατί με αυτόν τον τρόπο θα πλεονάζει το προσωπικό σε κάθε σχολική μονάδα με πλασματικό και τεχνητό τρόπο, και παράλληλα θα αποπροσανατολιστεί η κοινωνία, αφού αποκρύπτεται η πραγματικότητα για τις ανάγκες του εθνικού εκπαιδευτικού συστήματος που απαιτούνται ώστε να επέλθει η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στο δημόσιο σχολείο. Με την υγεία και την παιδεία δεν πρέπει να νομοθετούμε με μοναδικό γνώμονα τα νούμερα και το κόστος. Χρειάζεται ουσιαστική αναβάθμιση και όχι ημίμετρα που καταρρακώνουν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και υποβαθμίζουν το εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα. Πρότασή μου είναι να καθοριστεί ως ανώτατο όριο 24 μαθητές (καθαρό νούμερο) και ως κατώτερο το μισό του μέγιστου αριθμού μαθητών. Δηλαδή αν έχουμε τάξη με 25 μαθητές τότε το τμήμα να δύναται να σπάσει σε δυο.