Να αφαιρεθεί η τελευταία πρόταση του άρθρου 31: "Εκπαιδευτικοί οι οποίοι... ...πλήρες ωράριο."
Η αναφορά, εν έτει 2020 στο άρθρο 22 του 817/78 που προβλέπει κατά παρέκκλιση διορισμούς και καταβολή επιμισθίου και επιπλέον η εξουσιοδότηση των Συντονιστών να τους τοποθετούν με πλήρες ωράριο στα Γραφεία Εκπαίδευσης, είναι ύποπτη και αναχρονιστική.
Οι διορισμοί πρέπει να γίνονται όλοι στην Ελλάδα και με τον ίδιο τρόπο και όχι με τα γνωστά παραθυράκια των "παρεκκλίσεων".
Επίσης, πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να αφαιρεθεί από τον 4415/16 κάθε αναφορά σε προσλήψεις "ομογενών ή αλλογενών" στα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού κατά παρέκκλιση των διατάξεων που ισχύουν στην Ελλάδα για τον διορισμό των εκπαιδευτικών. Βέβαια, τέτοιες "εξαιρέσεις" επιτρέπουν στην εκάστοτε πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ την εξυπηρέτηση των ημετέρων.
Να αφαιρεθεί η τελευταία πρόταση του άρθρου 31: "Εκπαιδευτικοί οι οποίοι... ...πλήρες ωράριο." Η αναφορά, εν έτει 2020 στο άρθρο 22 του 817/78 που προβλέπει κατά παρέκκλιση διορισμούς και καταβολή επιμισθίου και επιπλέον η εξουσιοδότηση των Συντονιστών να τους τοποθετούν με πλήρες ωράριο στα Γραφεία Εκπαίδευσης, είναι ύποπτη και αναχρονιστική. Οι διορισμοί πρέπει να γίνονται όλοι στην Ελλάδα και με τον ίδιο τρόπο και όχι με τα γνωστά παραθυράκια των "παρεκκλίσεων". Επίσης, πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να αφαιρεθεί από τον 4415/16 κάθε αναφορά σε προσλήψεις "ομογενών ή αλλογενών" στα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού κατά παρέκκλιση των διατάξεων που ισχύουν στην Ελλάδα για τον διορισμό των εκπαιδευτικών. Βέβαια, τέτοιες "εξαιρέσεις" επιτρέπουν στην εκάστοτε πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ την εξυπηρέτηση των ημετέρων.