Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νίκος Θεοφανούδης | 25 Απριλίου 2020, 01:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σύστημα εισαγωγής (πέρα απο ορισμένες αλλαγές που έχουν γίνει) τα τελευταία τέσσερα χρόνια είναι ίδιο. Λάθη που υπήρχαν απο την αρχή ήταν: η εισαγωγή στα τμήματα Πληροφορικής χωρίς να έχουν διδαχθεί οι υποψήφιοι το ΑΕΠΠ, η στέρηση απο τους υποψηφίους του πεδίου Οικονομίας - Πληροφορικής να εισαχθούν σε τμήματα Μηχανικών Υπολογιστών και Μηχανικών Πληροφορικής καθώς και σε τμήματα Μαθηματικών και η εισαγωγή υποψηφίων σε τμήματα Βιολογίας χωρίς να έχουν εξεταστεί στην Βιολογία. Προτείνετε εσείς κάποιες αλλαγές οι οποίες είναι "ξαναζεσταμένο φαγητό". Το σύστημα του Φίλη με ορισμένες "πινελιές" Αρβανιτόπουλου. Και ρωτάω εγώ: Αφού κυρία Υπουργέ σέβεστε την άποψη των Πανεπιστημίων για τον αριθμό των εισακτέων, γιατί δεν τους ρωτάτε και σε ποιά μαθήματα θέλουν οι μελλοντικοί φοιτητές τους να έχουν εξεταστεί; Ένα παράδειγμα: Στα νέα τμήματα Μηχανικών Πληροφορικής των Σχολών Μηχανικών (πρώην ΣΤΕΦ των ΤΕΙ) που προέκυψαν απο το νομοσχέδιο "Γαβρόγλου" έχουν πρόσβαση οι υποψήφιοι απο το 2ο Ε.Π (με εξεταζόμενα Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Έκθεση) και απο το 4ο Ε.Π(με εξεταζόμενα Μαθηματικά, ΑΟΘ, ΑΕΠΠ, Έκθεση). Οι μεν φοιτητές που προέρχονται απο το 2ο Ε.Π έχουν γνώσεις φυσικής αλλά υστερούν σε αλγοριθμική σκέψη αφού δεν εξετάζονται σε ΑΕΠΠ και οι δε φοιτητές που προέρχονται απο το 4ο Ε.Π έχουν την αλγοριθμική σκέψη αλλά υστερούν σε γνώσεις Φυσικής όπως ο Ηλεκτρομαγνητισμός που είναι απαραίτητη γνώση για μηχανικούς υπολογιστών. Αντιστοίχως το ίδιο συμβαίνει και με τους φοιτητές του 2ου Ε.Π που εισάγονται στα Πολυτεχνεία (αλλά δεν εισάγονται οι υποψήφιοι του 4ου Ε.Π) και έρχονται αντιμέτωποι με τον προγραμματισμό στο Πανεπιστήμιο. Άραγε αυτά που προτείνετε είναι όντως αναβάθμιση της Πληροφορικής ή μια ακόμα υποβάθμισή της; Με Σεβασμό Θεοφανούδης Νικόλαος, Φοιτητής Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων - Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος