Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Τερη Κορδουλη | 25 Απριλίου 2020, 01:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η 7ωρη παρουσία των μαθημάτων κατεύθυνσης ήταν ότι καλύτερο έγινε τα τελευταία χρόνια. Εφόσον οι μαθητές δίνουν πανελλήνιες στο τέλος της Γ Λυκείου η μόνη έννοια τους είναι για τα μαθήματα των κατευθύνσεων. Όσο λοιπόν υφίστανται οι πανελλήνιες, το σχολείο στη Γ Λυκείου έχει ενεργό ρόλο στη 'ζωή' του μαθητή εάν παρεχει πολλές ώρες μαθήματα κατευθύνσεων. Διδάσκω 15 χρόνια στη Γ Λυκείου και φέτος με το 7ωρο πρωτη φορα διαπιστωσα ποσο σημαντικο ρόλο είχα στην τάξη! Μην μειώσετε τις ώρες των κατευθύνσεων! Θα είναι το μεγάλο σας λάθος. Επίσης μήπως πρέπει να επανεξετάσετε τη θεση του μαθήματος της πληροφορικής; Ένα μάθημα ξεκάθαρα θετικής κατεύθυνσης, μοντέρνο και απαραίτητο σε τεχνολογικής φύσεως σχολές, παραγκωνιστηκε στην κατεύθυνσης της οικονομίας. Είναι δυνατόν μαθητές το 2020 να διεκδικούν πανεπιστημιακές θέσεις σχολών Πληροφορικής και να μη δίνουν στις πανελλήνιες το μάθημα της πληροφορικής; Ανεξήγητο και λυπηρό...