Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη Γιάννης | 25 Απριλίου 2020, 01:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολλά μπορούν να αναφερθούν για το άδικο του μέτρου: Α) Μαθητές με χαμηλές επιδόσεις που κατά τη διάρκεια της πορείας τους στο Γυμνάσιο ή και στην Α'ΕΠΑΛ χάσουν 2 χρονιές για οποιαδήποτε λόγο δεν θα μπορούν να επιλέξουν επαγγελματική εκπαίδευση για τη συνέχεια και να αξιοποιήσουν τις δεξιότητες τους στην αγορά εργασίας. Β) Από τη στιγμη που δεν ισχύει το ίδιο για τα Γενικά Λύκεια δημιουργεί μια ανεξήγητη ανισότητα για μαθητές που προέρχονται κυρίως από οικογένειες χαμηλού κοινωνικού επιπέδου οι οποίοι επιπλεον τιμωρούνται με την απόρριψη τους από την επαγγελματική εκπαίδευση. Γ) Ακούστηκε ότι το όριο των 17 ετών μπήκε για να περιοριστεί η ενδοσχολικη βία. Αν ισχύει αυτό, αυτομάτως στοχοποιουνται τα Επαγγελματικά Λύκεια ως χώροι με μεγάλη παραβατικότητα που καλό θα ήταν οι γονείς να αποφεύγουν να εγγραφούν τα παιδιά τους για να μην πέσουν και αυτά θύματα bullying. Από πού προκύπτει ότι υπάρχει μεγαλύτερη ενδοσχολικη βία σε σχέση με τα Γενικά Λύκεια; Προσωπικά δεν έχει υποπέσει στην αντίληψη μου καμία τέτοια επιστημονική έρευνα.Επιπλεον με τη εφαρμογή του Συμβούλου καθηγητή τα τελευταία έτη τα σοβαρά περιστατικά στα ΕΠΑΛ έχουν μειωθεί κατακόρυφα. Δ) Πως μπορεί να αποκλειστεί οποιοδήποτε παιδί στα πλαίσια της Δημοκρατίας και της ισονομίας από μια επιλογή που θα τον συνοδεύει για όλη του τη ζωή επειδή είναι 4 ή 5 έτη μεγαλύτερο από τα 17 ετη όταν αποφάσισε την επιλογή της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Ε) Τα εσπερινά ΕΠΑΛ δεν έχουν όλες τις ειδικότητες των Ημερήσιων ΕΠΑΛ για να μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών και επιπλέον απαιτείται βεβαίωση εργοδότη (δλδ πρέπει να εργάζονται) Στ) Ο αποκλεισμός αποφοίτων ΕΠΑΛ να εγγραφούν σε άλλο ΤΟΜΕΑ στη Β Ταξη μετά την αποφοίτησή τους προκειμένου να αποκτήσουν και άλλο πτυχίο για να νιώσουν πιο έτοιμοι και δυνατοί όταν θα βγουν στην Αγορά εργασίας. Ζ) Ο αποκλεισμός αποφοίτων ΓΕΝΙΚΩΝ Λυκείων που απέτυχαν στις Πανελλαδικές και θέλουν να κάνουν μια στροφή σε ένα Τεχνικό Επάγγελμα στην περιοχή τους ) Πολλά θα μπορούσαν να προστεθούν και να αναλυθούν ακόμα αλλά θεωρώ ότι δεν θα προσφέρουν κάτι επιπλέον σε όσα αναφέρονται πιο πάνω