Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ισίδωρος | 25 Απριλίου 2020, 02:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πληροφορική (Τ.Π.Ε) πρέπει αναμφισβήτητα να γίνει δίωρο μάθημα σε κάθε τάξη του Δημοτικού Σχολείου. Μόνο έτσι θα έχουμε την δυνατότητα να μελετήσουμε επαρκώς, υψηλής μαθησιακής αξίας αντικείμενα όπως είναι η αλγοριθμική σκέψη, ο προγραμματισμός με κατάλληλα εργαλεία για την ηλικία των μαθητών, η ρομποτική, το STEAM αλλά και να δώσουμε στους μαθητές απαραίτητες γνώσεις όπως για παράδειγμα η ασφαλής χρήση, η ηθική και οι κίνδυνοι του διαδικτύου. Επίσης ο πληροφορικός, σαν ειδικός, υποστηρίζει το εργαστήριο πληροφορικής (αποτελούμενο συχνά από μουσειακούς Η/Υ), την διοίκηση αλλά και όλη την σχολική μονάδα, πράγμα που απαιτεί πάρα πολύ χρόνο, κόπο και συνεχή εκπαίδευση στις τεχνολογικές εξελίξεις. Είναι προφανές ότι για να μπορεί να το κάνει αυτό αποτελεσματικά θα πρέπει να υπηρετεί σε ένα μόνο σχολείο. Επιπλέον πρέπει σαν υπεύθυνος του εργαστηρίου να έχει μειωμένο ωράριο κατά 2 ώρες για να μπορεί να ασχολείται με την επισκευή τυχόν βλαβών , την τακτική συντήρηση και την εξέλιξή του. Τέλος θα πρέπει να ενισχυθεί η διαθεματικότητα των μαθημάτων, στα πλαίσια της οποίας θα μπορούσε να γίνει συνδιδασκαλία με τον δάσκαλο της τάξης και τον πληροφορικό σε κάποιες θεματικές ενότητες.