Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Λευτέρης | 25 Απριλίου 2020, 02:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Την ώρα που η υπόλοιπη Ευρώπη και η Ευρωπαική Επιτροπή προωθεί τις κοινωνικές επιστήμες στην εκπαίδευση και τις θεωρεί απαραίτητες (citizenship education, https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/topics/citizenship-education_en)εμείς ως χώρα αποφασίζουμε να εξοστρακίσουμε την Κοινωνιολογία; Όταν υπάρχουν τόσες σχετικές σχολές στην θεωρητική κατεύθυνση; Δεν γίνεται καμμία αναφορά ούτε αν θα διδάσκεται ως μάθημα γενικής παιδείας. Χωρίς να δίνουμε την επιλογή στους μαθητές ,ως ύστατη λύση, να επιλέγουν αυτή ή τα Λατινικά ανάλογα με τη σχολή που θέλουν να ακολουθήσουν; Είναι ακατανόητη η εμμονή του Υπουργείου όταν υπάρχει πλήθος επιστημονικών αναφορών για την χρησιμότητά της στην Θεωρητική Εκπαίδευση αλλά και πολύ θετική ανατροφοδότηση από τους μαθητές για την διδασκαλία της και τα οφέλη που αποκομίζουν... Οι Κοινωνικές Επιστήμες πρέπει να λαμβάνουν μεγαλύτερης προσοχής από την εκάστοτε ηγεσία του Υπουργείου και να καταλαμβάνουν μεγάλο μέρος της εκαπιδευτικής διαδικασίας...