Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 25 Απριλίου 2020, 02:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δε βλέπω καμία απολύτως βελτίωση στο μάθημα ΤΠΕ. Αυτές τις μέρες όλοι κατάλαβαν πόσο σημαντικό είναι. Όλοι οι εκπαιδευτικοί μας ζητάνε τεχνική υποστήριξη. Δεν έχουμε πολύ χρόνο στα διαλείμματα για να τους βοηθήσουμε. Οι διευθυντές μας ζητάνε βοήθεια για την ιστοσελίδα του σχολείου, εργασίες που σχετίζονται την ηλεκτρονική αλληλογραφία, προβλήματα εκτύπωσης και άλλες εργασίες που αφορούν τον υπολογιστή. Μέχρι να έρθει ένας εξωτερικός συνεργάτης περνάει ένας μήνας και δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στις σχολικές μονάδες. Τα εργαστήρια χρειάζονται αρκετές ώρες συντήρησης. Στα προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών υπάρχει πάντα ένας τεχνικός υπεύθυνος. Όταν έρθει με τη σειρά του ο δάσκαλος να εφαρμόσει στη διδακτική πράξη αυτά που έμαθε, ποιος θα τον υποστηρίξει; Με το μονόωρο μάθημα που έχει ο πληροφορικός, αναγκάζεται να πηγαίνει σε πάνω από δύο σχολεία. Το αποτέλεσμα είναι ότι λείπει από τα υπόλοιπα σχολεία πολλές μέρες. Αν πιστεύετε ότι έχω άδικο, μπορείτε να το διασταυρώσετε με μία δημοσκόπηση για την χρησιμότητα του πληροφορικού στα σχολεία. Προτείνω τουλάχιστον οι έξι ώρες στο ωράριο του πληροφορικού να είναι για υποστήριξη των παραπάνω και να υπάρχει ένας πληροφορικός σε κάθε σχολείο καθημερινά. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μαθητές διδάσκονται πολύ λίγες ώρες ΤΠΕ. Τυχαίνει πολλές φορές να μας λένε τα παιδιά ότι ξεχάσανε ότι υπάρχει αυτό το μάθημα γιατί κάνουν μετά από ένα μήνα αν τύχει αργία, εκδρομή ή ασθένεια του μαθητή ή του εκπαιδευτικού. Ακούμε πολύ συχνά ότι είναι το αγαπημένο τους μάθημα. Ακόμη, δεν υπάρχει χρόνος για την διδασκαλία σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Αν δεν μάθουν να χρησιμοποιούν σωστά τον υπολογιστή, δεν θα ξέρουν και πως να προφυλαχθούν. Κινδυνεύουν! Από πού θα μάθουν; Από τις λιγοστές ημερίδες που πραγματοποιούνται τα απογεύματα και δεν πάνε οι γονείς τους επειδή δουλεύουν; Είναι όπως το αμάξι. Αν δεν μάθεις να το οδηγείς σωστά, αυξάνονται σημαντικά οι πιθανότητες ατυχήματος. Οι ιστορίες που ακούμε από τα παιδιά και τα ποσοστά στο saferinternet4kids σοκάρουν https://bit.ly/2xNiBKP. Προτείνω μία ώρα στις πρώτες δύο τάξεις του Δημοτικού και δύο ώρες σε Γ, Δ, Ε και Στ. Να θυμάστε ότι τα περισσότερα με υπολογιστές θα γίνονται. Είμαστε ήδη πολύ πίσω σε σχέση με άλλες χώρες. Ακόμα και με το θέμα των αναπληρωτών που αλλάζουν κάθε χρόνο σχολεία βελτίωση δε θα δείτε. Θα ολοκληρώσω όπως ξεκίνησα. Ο κόσμος γελάει στα κοινωνικά δίκτυα που ανακοινώσατε αναβάθμιση αλλά δεν βλέπει καμία απολύτως αλλαγή. Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.