• Σχόλιο του χρήστη 'Χρυσούλα Θεοδώρου' | 25 Απριλίου 2020, 03:02

    Μητέρα δύο νηπίων.Εκπαιδευτικος στο επάγγελμα. Το παιδί μου φοιτεί στο δημόσιο ελληνικό νηπιαγωγείο σε αυτό που έγινε υποχρεωτικό για παιδιά από 4 ετών αλλά παρόλα αυτά το υπουργείο θεωρεί ότι αντί να λύσει τα επουσιωδη προβλήματα κτιριακών δομών, υλικοτεχνικού εξοπλισμου και προσλήψεων μονίμου προσωπικού θα αναβαθμίσει τη φοίτηση των παιδιών μας με την εισαγωγή των αγγλικών στο πρόγραμμα. Πραγματικά αυτό το πυροτέχνημα πόσο πιστεύετε θα κρατήσει και τι καρπούς θα αποδώσει; Σε κτίρια που πλημμυρίζουν νερά με τις βροχές και κλείνουν για εργασίες την άλλη μέρα, σε κτίρια χωρίς προαύλιο η με υποτυπώδη προαύλιο των 20 τμ με προκάτ, σε ισόγεια πολυκατοικιών ή σε κτίρια από της αρχές του αιώνα όπου φοίτησαν οι παππούδες μας ( σε ένα τέτοιο φοιτεί η κόρη μου και η περίφραξη του προαυλίου χώρου είναι από σύρμα!) Εκεί λοιπόν στοιβαγμένα υπεράριθμα σε μικροσκοπικές αίθουσες τα παιδιά μας θα δουν κι άλλες ταινίες της Ντίσνεϊ αλλά τα τραγούδια ( κάποια τετράστιχα δηλαδή) ίσως τα μάθουν στα αγγλικά παπαγαλια! Γιατί τι να κάνει ο έρμος εκπαιδευτικός όταν τον αντιμετωπίζουν σαν μηχανή? 25αρια τμήματα και ανύπαρκτη στήριξη για κοινωνικό συναισθηματική ανάπτυξη..Θα έρθουν να τα παραλάβουμε εμείς στο δημοτικό σχολείο σε πλήρη σύγχιση.. αγρίμια..μα θα ομιλούν αγγλικά παρακαλώ!