• Σχόλιο του χρήστη 'Βαρβάρα Ζαντραβέλη' | 6 Δεκεμβρίου 2010, 22:37

    Είμαι εκπαιδευτικός με εικοσάχρονη προυπηρεσία στο δημόσιο σχολείο ,μητέρα φοιτητή με το υπάρχον σύστημα και μητέρα μαθητή Τρίτης Λυκείου. Οπως καταλαβαίνετε έχω βιώσει διαφορετικά συστήματα εισαγωγής και έχω ζήσει από κοντά το άγχος και την αγωνία των υποψηφίων μαθητών μου μέσα στην τάξη αλλά και των παιδιών μου σε ένα αδυσώπητο σύστημα εισαγωγής που δεν αφήνει το παιδί να ανασάνει αλλά αντίθετα το έχει τοποθετήσει σε μια αδιάκοπη κούρσα προετοιμασόας, που για ένα μαθητή με υψηλούς στόχους πρέπει να ξεκινήσει από το Γυμνάσιο .Και δεν έφταναν όλα τα στραβά και ανάποδα "της παρεχόμενης παιδείας" ,έρχεται το Υπουργείο μας να εξαγγείλει αλλαγή του τρόπου υποβολής των μηνανογραφικών ,άκουσον -άκουσον !!!Πότε; Λίγους μήνες πριν τις εξετάσεις και ενώ ετοιμάζεται έτσι και αλλιώς για συνολικές αλλαγές εισαγωγής για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση .Πρός τί όλα αυτά ;Γιατί για άλλη μια φορά θέλει να προβεί σε αποσπασματική και όχι μελετημένη ενέργεια χωρίς να λάβει υπ'οψιν ΜΑΘΗΤΕΣ, ΕΚΠΑΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ,ΓΟΝΕΙΣ;Τα επιχειρήματα που τίθενται στο κείμενο της διαβούλευσης καταρρίπτονται όλα εύκολα καθώς αυτό που βασικά επικαλείται η αλλαγή είναι, η διευκόλυνση μαθητών και εκπαιδευτικών .Μπορείτε να φανταστείτε τους μαθητές 2 μήνες πριν τις εξετάσεις και ενώ ψυχολογικά είναι τόσο πιεσμένοι από τα άγχη των επαναλήψεων να παρατούν την προετοιμασία και να ασχολούνται με τα μηχανογραφικά ;Αυτό φαντάζει διευκόλυνση ή μήπως καταστροφή;Το δεύτερο βασικό επιχείρημα είναι ότι θα στραφούν στα γραφεία Προσανατολισμού εκείνο το διάστημα .Θα περιμένουν τον Μαρτιο πριν τις εξετάσεις να το κάνουν αυτό;ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΕΣΥΠ ΚΑΙ ΟΙ υπεύθυνοι του επαγγελματικού προσανατολισμού ολόκληρη την Γ'Γυμνασίου και Α'Λυκείου όταν το μάθημα είναι μέρος του ωρολογίου προγράμματος των μαθητών ;ΤΟΤΕ ίσως θα ήταν καλύτερα να γίνονταν η ενημέρωση των μαθητών και θα ήταν πιο αποτελεσματική .Κια τέλος το άλλο επιχείρημα ότι το Μάρτιο οι μαθητές θα δηλώσουν με γνώμονα τί θέλουν και όχι τί μπορούν, εύκολα καταρρίπτεται αν σκεφτεί κανείς το άλλο κρίσιμο ερώτημα που αφορά τους μαθητές που αμφιταλαντεύονται ,έχουν επιλέξει επιπλέον μαθήματα και μπορούν να δηλώσουν 2 διαφορετικά πεδία .Πώς θα ξέρουν οι μαθητές αυτοί ποιά θα είναι η επίδοση τους εκ των προτέρων; Για όλα αυτά και για άλλα ακόμη σας παρακαλούμε ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ !!!ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ!!!