Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Αλεξανδρίδου | 25 Απριλίου 2020, 06:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν μπορούμε να μιλάμε για αναβάθμιση της πληροφορικής με την εισαγωγή της στο νηπιαγωγείο!Εδώ ούτε το όνομα της επιστήμης δεν έχετε δώσει στο αντίστοιχο μάθημα που το βαφτίσατε ΤΠΕ για να μπορούν να το διεκδικούν και δάσκαλοι με πιστοποίηση ΤΠΕ! Απορώ πραγματικά! Ειδικά σε μια τέτοια συγκυρία που αποδεικνύει περίτρανα την ανάγκη ψηφιακού αλφαβητισμού! Οι ευχαριστίες της Γενικής Γραμματέας και της Υπουργού Παιδείας στους Πληροφορικούς που έβαλαν πλάτη στην υλοποίηση της εξ'αποστάσεως εκπαίδευσης για άλλη μια φορά παραμένουν λόγια του αέρα! Αναβάθμιση γίνεται με αύξηση ωρών. Το μάθημα είναι μονόωρο σε όλες τις τάξεις σε 2 βαθμίδες εκπαίδευσης! Αν είναι δυνατόν να γίνει σοβαρή δουλειά τη στιγμή που έχεις 500 μαθητές στην καλύτερη των περιπτώσεων για να καλύψεις ωράριο σε 3 ή 4 σχολεία! Πρέπει να γίνει 2ωρο τουλάχιστον στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού και στο γυμνάσιο, που θέλουμε να οδηγεί και σε κρατική πιστοποίηση ΤΠΕ... Κι επιτέλους, όλα τα μαθήματα έχουν βιβλίο εκτός από το δικό μας! Βγάλτε τουλάχιστον ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με διαδραστικές δραστηριότητες! Πρέπει να υπάρχει ένα βιβλίο αναφοράς γιατί στις μικρές ηλικίες μάθημα χωρίς βιβλίο αντιμετωπίζεται ως ελεύθερη ώρα... Εν συντομία κάποιες σκέψεις για ουσιαστική αναβάθμιση της πληροφορικής είναι οι ακόλουθες : 1. Συγγραφή βιβλίων για το Δημοτικό 2. Δίωρο σε όλες τις βαθμίδες 3.Αλλαγή ονόματος μαθήματος από ΤΠΕ κτλ σε Πληροφορική 4. Μείωση ωραρίου Υπευθύνου Εργαστηρίου (δυο ώρες τουλάχιστον ανά εργαστήριο που συντηρεί) 5. Αυστηρά το πολύ 2 μαθητές ανά υπολογιστή 6. Εξασφάλιση κατάλληλου χώρου για εργαστήρια πληροφορικής και όχι στοίβαγμα σε μικροσκοπικές αίθουσες. 7. Ανανέωση εξοπλισμού κεντρικά Με την πεποίθηση ότι τίποτα από αυτά δεν θα ληφθεί υπόψην,δυστυχώς για άλλη μια φορά, διατηρώ μια μικρή ελπίδα για μία ανέλπιστη αλλαγή! Δεν αξίζει στην επιστήμη της Πληροφορικής αυτή η αντιμετώπιση στο ελληνικό σχολείο!