• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία' | 25 Απριλίου 2020, 07:10

    Σχετικά με το άρθρο 51: Όσα χρόνια εργάζομαι ως εκπαιδευτικός στη σύνθεση της τάξης υπήρχαν και ενήλικες μαθητές. Οιταυτότητες αυτών: -Άνθρωποι που επέλεξαν να παρακολουθήσουν μία ειδικότητα που σχετίζονταν άμεσα με τις επαγγελματικές τους ασχολίες, οι οποίες προέκυψαν στην πορεία της ζωής τους και, φυσικά, είτε λόγω ωραρίου εργασίας είτε έλλειψης Εσπερινού ΕΠΑ.Λ παρακολουθούσαν το ημερήσιο. -Παιδιά μεταναστών που λόγω μετεγκατάστασης άργησε η είσοδός τους στην εκπαίδευση. -Άτομα, που ήθελαν να εμπλουτίσουν τη γνωστική τους φαρέτρα με επιπλέον γνώσεις πάνω σε μια ειδικότητα, ώστε να μπορούν να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο. Γιατί, λοιπόν, αυτοί οι άνθρωποι αποκλείονται από το δικαίωμα στην εκπαίδευση;Αναλογιστείτε και περιοχές ακριτικές όπου η μόνη δομή για τεχνική εκπαίδεύση είναι το ημερήσιο ΕΠΑ.Λ. Επίσης, μέσα από την προσωπική μου εμπειρία, οι ενήλικοι μαθητές αποτελούν πηγή έμπνευσης για τους ανήλικους και σίγουρα δεν παρατηρούνται φαινόμενα bullying αλλά ακριβώς το αντίθετο.