Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Παύλος | 25 Απριλίου 2020, 08:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο Γυμνάσιο θα έπρεπε οι μαθητές να προάγονται ανεξάρτητα από το βαθμό τους αλλά στο λύκειο να συνεχίζουν όσοι έχουν πάνω από 10. Σήμερα στα γυμνάσια οι μαθητές δεν ενδιαφέρονται αφού με μηδέν προσπάθεια περνάνε με 10. Έτσι λοιπόν μαθητές που θα έπρεπε να βαθμολογούνται με 1 έως 9 (και είναι πολλοί) βαθμολογούνται με 10 έως 12 με αποτέλεσμα μαθητές που θα έπρεπε να βαθμολογούνται με 10 έως 20 να βαθμολογούνται με 18 έως 20. Για να το διαπιστώσετε δείτε τα ποσοστά των αρίστων σε ένα σχολείο. Η παραπάνω μεταρρύθμιση πιστεύω θα είχε σαν αποτέλεσμα να ανεβεί το επίπεδο των γνώσεων όλων των μαθητών γιατί ο κάθε μαθητής ( και γονέας) θα είχε την πραγματική του εικόνα και όχι μια πλασματική που έχει σήμερα.