Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Θεμιστοκλής Γιαλελής | 25 Απριλίου 2020, 08:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καμία παιδαγωγική αντίληψη δεν δικαιολογεί την αφαίρεση της Κοινωνιολογίας από εξεταζόμενο μάθημα πανελλήνιων. Αντίθετα για να γίνει κάποιος Ψυχολόγος ή άλλος επιστήμονας κοινωνικών επιστημών πρέπει να διαβάσει και να εμπεδώσει λατινικά και αρχαία. Επειδή κάτι τέτοιο αντίκειται σε οποιαδήποτε λογική και σε οποιαδήποτε παιδαγωγική θεωρία ή πρακτική, η αφαίρεση του μαθήματος με την ταυτόχρονη αφαίρεση ακόμα και από τον τίτλο της ομάδας προσανατολισμού των λέξεων κοινωνικές επιστήμες, μας οδηγεί στο να υποθέσουμε ότι υπάρχει μια βαθύτερη και σίγουρα μη ορθολογική και ακραία αντιεπιστημονική αντιπάθεια σε ολόκληρο το φάσμα των κοινωνικών επιστημών. Το υπουργείο δεν κατανοεί τη χρησιμότητα φαίνεται ούτε της ψυχολογίας ούτε βέβαια και των υπολοίπων κοινωνικών επιστημών. Θα ήθελα να αποφύγω χαρακτηρισμούς και προσπάθειες εξήγησης των συγκεκριμένων αποφάσεων, απλά ζητώ την επιστημονική και παιδαγωγική τεκμηρίωση πάνω στην οποία στηρίχθηκε το υπουργείο, προκειμένου να λάβει τέτοια απόφαση. Παράλληλα θα ήθελα να ανακοινωθεί και επίσημα η γνώμη των πανεπιστημίων, την οποία, υποθέτω, ζήτησε το υπουργείο, σχετικά με το ποια μαθήματα θεωρούν ότι θα πρέπει να διδάσκονται και σε ποια θα πρέπει να εξετάζονται, οι υποψήφιοι για τις σχολές της ψυχολογίας και των υπολοίπων κοινωνικών επιστημών, που αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία της εν λόγω κατεύθυνσης.