1. Η πρόταση για αύξηση των μαθητών σε κάθε τάξη σε συνδυασμό με την απουσία μέριμνας για τις συνθήκες υγείας και υγιεινής των σχολικών μονάδων δημιουργεί έντονο προβληματισμό για το κατά ποσό μπορούν παιδιά και εκπαιδευτικοί να νιώθουν ασφαλείς για την υγεία τους, στον χώρο του σχολείου. Η καθαριότητα ήταν και παραμένει μεγάλο αγκάθι στις Σχολικές μονάδες αλλά και πρόκληση για τον εκάστοτε υπεύθυνο.
2. Εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης είναι και θα πρέπει να είναι ο/η κάθε δάσκαλος/δασκάλα για την Τάξη του/της. Οτιδήποτε διαφορετικό συνεπάγεται αποτυχία του εκπευδευτικού συστήματος. Επιπλέον με λίγα σεμινάρια κανένας εκπαιδευτικός δεν μπορεί να αναλάβει και δεν πρέπει να αναλάβει το ρόλο του ψυχολόγου. Δεν πρέπει να συγχέονται ρόλοι και αρμοδιότητες.
1. Η πρόταση για αύξηση των μαθητών σε κάθε τάξη σε συνδυασμό με την απουσία μέριμνας για τις συνθήκες υγείας και υγιεινής των σχολικών μονάδων δημιουργεί έντονο προβληματισμό για το κατά ποσό μπορούν παιδιά και εκπαιδευτικοί να νιώθουν ασφαλείς για την υγεία τους, στον χώρο του σχολείου. Η καθαριότητα ήταν και παραμένει μεγάλο αγκάθι στις Σχολικές μονάδες αλλά και πρόκληση για τον εκάστοτε υπεύθυνο. 2. Εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης είναι και θα πρέπει να είναι ο/η κάθε δάσκαλος/δασκάλα για την Τάξη του/της. Οτιδήποτε διαφορετικό συνεπάγεται αποτυχία του εκπευδευτικού συστήματος. Επιπλέον με λίγα σεμινάρια κανένας εκπαιδευτικός δεν μπορεί να αναλάβει και δεν πρέπει να αναλάβει το ρόλο του ψυχολόγου. Δεν πρέπει να συγχέονται ρόλοι και αρμοδιότητες.