Αν θέλατε πραγματικά να κάνατε εκπαιδευτική μεταρύθμιση θα έπρεπε να στοχεύσετε ώστε ΟΛΑ τα σχολεία να είναι πειραματικά, μουσικά, καλλιτεχνικά κτλ. Δημιουργείτε διαφορετικά σχολεία ώστε να χωρέσουν εκεί οι«διαφορετικοί» μαθητές που θέλετε να φτιάξετε. ΟΛΑ τα παιδιά έχουν δικαίωμα να είναι σε σχολεία που λειτουργούν ΑΨΟΓΑ και ΠΡΟΤΥΠΑ. ΟΛΑ τα παιδιά (μελλοντικοί ενήλικες και πολίτες) έχουν το δικαίωμα να μαθαίνουν μέσω της τέχνης, να δοκιμάζουν και να πειραματίζονται επί ίσους όρους. Είναι ελιτίστικο, κοινονικά διχαστικό, άνισο ένα σύστημα που χωρίζει τους μαθητές σε καλλιτέχνες, άριστους, ικανούς και ανίκανους. Δωστε σε ΟΛΑ τα σχολεία και σε όλα τα παιδιά τις ίδιες ευκαιρίες.
Αν θέλατε πραγματικά να κάνατε εκπαιδευτική μεταρύθμιση θα έπρεπε να στοχεύσετε ώστε ΟΛΑ τα σχολεία να είναι πειραματικά, μουσικά, καλλιτεχνικά κτλ. Δημιουργείτε διαφορετικά σχολεία ώστε να χωρέσουν εκεί οι«διαφορετικοί» μαθητές που θέλετε να φτιάξετε. ΟΛΑ τα παιδιά έχουν δικαίωμα να είναι σε σχολεία που λειτουργούν ΑΨΟΓΑ και ΠΡΟΤΥΠΑ. ΟΛΑ τα παιδιά (μελλοντικοί ενήλικες και πολίτες) έχουν το δικαίωμα να μαθαίνουν μέσω της τέχνης, να δοκιμάζουν και να πειραματίζονται επί ίσους όρους. Είναι ελιτίστικο, κοινονικά διχαστικό, άνισο ένα σύστημα που χωρίζει τους μαθητές σε καλλιτέχνες, άριστους, ικανούς και ανίκανους. Δωστε σε ΟΛΑ τα σχολεία και σε όλα τα παιδιά τις ίδιες ευκαιρίες.