Η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για τον εκσυγχρονισμό του προγράμματος σπουδών αλλά χρειάζεται να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή και σε άλλα σημαντικά ζητήματα όπως η συνεργασία με το δημοτικό, η αξιολόγηση των νηπίων από επιστημονική ομάδα ειδικών (λογοθεραπευτές,εργοθεραπευτές) σχετικά με τη σχολική ετοιμότητα των μαθητών, η αποτίμηση του ισχύοντος αναλυτικού προγράμματος και εφαρμογή του καθώς και στελέχωση των νηπιαγωγείων με το απαραίτητο προσωπικό ( βοηθοί τάξης). Σε κάθε περίπτωση η ένταξη εκπαιδευτικών Αγγλικής Φιλολογίας χωρίς τον κατάλληλο σχεδιασμό δεν θα εκσυγχρονίσει το νηπιαγωγείο. Αυτό που κρίνεται απαραίτητο είναι η δημιουργία ενός κοινού οράματος για το σχολείο που θα οικοδομηθεί σταδιακά αλλά με συνέπεια και θα υπηρετείται από όλους. Όσο τα πράγματα γίνονται αποσπασματικά τόσο τα αποτελέσματα δεν θα είναι τα αναμενόμενα.
Η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για τον εκσυγχρονισμό του προγράμματος σπουδών αλλά χρειάζεται να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή και σε άλλα σημαντικά ζητήματα όπως η συνεργασία με το δημοτικό, η αξιολόγηση των νηπίων από επιστημονική ομάδα ειδικών (λογοθεραπευτές,εργοθεραπευτές) σχετικά με τη σχολική ετοιμότητα των μαθητών, η αποτίμηση του ισχύοντος αναλυτικού προγράμματος και εφαρμογή του καθώς και στελέχωση των νηπιαγωγείων με το απαραίτητο προσωπικό ( βοηθοί τάξης). Σε κάθε περίπτωση η ένταξη εκπαιδευτικών Αγγλικής Φιλολογίας χωρίς τον κατάλληλο σχεδιασμό δεν θα εκσυγχρονίσει το νηπιαγωγείο. Αυτό που κρίνεται απαραίτητο είναι η δημιουργία ενός κοινού οράματος για το σχολείο που θα οικοδομηθεί σταδιακά αλλά με συνέπεια και θα υπηρετείται από όλους. Όσο τα πράγματα γίνονται αποσπασματικά τόσο τα αποτελέσματα δεν θα είναι τα αναμενόμενα.