Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Χ | 25 Απριλίου 2020, 09:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τι σύμπτωση που τα 3 υποτιμημένα μαθήματα, με τις λιγότερες διδακτικές ώρες, όπως η Ζωγραφική, η Μουσική και η Γυμναστική, αποτέλεσαν με τον εγκλεισμό λόγω της πανδημίας, τον καλύτερο τρόπο διατήρησης εγκεφαλικής και σωματικής ισορροπίας. Η δημιουργικότητα, το τραγούδι, τα μουσικά όργανα και η φυσική άσκηση, συνίστανται από όλους τους ΕΙΔΙΚΟΥΣ γι' αυτές τις μέρες. Την ώρα που η κοινή ευρωπαϊκή πολιτική, την οποία έχει προσυπογράψει και η Ελλάδα, προβλέπει την αύξηση των ωρών που αφιερώνονται στην εκπαίδευση σε θέματα τέχνης και πολιτισμού, και παρότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες η καλλιτεχνική παιδεία ήδη προσφέρεται στους μαθητές μέχρι τα 18 τους χρόνια, η Ελλάδα εξακολουθεί να κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση... Η μία ώρα εβδομαδιαία του μαθήματος των Εικαστικών στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου, όποιο εκπαιδευτικό ή μαθητή ή ειδικό ρωτήσετε, θα σας βεβαιώσει ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ! Στην Α Λυκείου το μάθημα είναι δίωρο και στη Β Λυκείου ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ!Με ποια λογική; Στη Γ Λυκείου η Ιστορία της Τέχνης είναι ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΗ από το 2019-20! Αν σε κρίσιμες καταστάσεις η τέχνη και η δημιουργία θεωρούνται ωφέλιμες, τότε ποια οφέλη στερούμαστε στις «κανονικές» καταστάσεις ;;;;;