Είναι αδιανόητος ο διαχωρισμός των δύο βαθμίδων με εξετάσεις μόνο στα Πρότυπα Σχολεία,η αιτιολογική έκθεση καθόλου δεν πείθει γι αυτό.Το Πρότυπο Σχολείο πρέπει να είναι μια ενιαία οντότητα.Αντικίνητρο θα δημιουργήσει στους μαθητές να συμμετέχουν σ΄ένα τέτοιο σχολείο .Δεν μπορεί να απαιτείται η "απόδειξη"της αξίας τους με συνεχείς εξετάσεις και να μην αφήνονται απρόσκοπτα και χωρίς αγχος να εξελίξουν τις γνώσεις και τις δυνατότητες τους.Το αντίθετο αποτέλεσμα θα προκαλέσει το νομοσχέδιο,θα τα υποβαθμίσει τα σχολεία αυτά.Θεωρώ δε, αυτονόητα δίκαιη την εξαίρεση των ηδη φοιτούντων μαθητών και στοιχειώδη σεβασμό σ'αυτούς και τις οικογένειες τους.Με άλλα δεδομένα εχουν κάνει τις επιλογές τους και το σχεδιασμό της ζωής τους κι αυτό είναι άδικο να ανατραπεί.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει ο νόμος να έχει αναδρομική ισχύ.Θα είναι λάθος.
Είναι αδιανόητος ο διαχωρισμός των δύο βαθμίδων με εξετάσεις μόνο στα Πρότυπα Σχολεία,η αιτιολογική έκθεση καθόλου δεν πείθει γι αυτό.Το Πρότυπο Σχολείο πρέπει να είναι μια ενιαία οντότητα.Αντικίνητρο θα δημιουργήσει στους μαθητές να συμμετέχουν σ΄ένα τέτοιο σχολείο .Δεν μπορεί να απαιτείται η "απόδειξη"της αξίας τους με συνεχείς εξετάσεις και να μην αφήνονται απρόσκοπτα και χωρίς αγχος να εξελίξουν τις γνώσεις και τις δυνατότητες τους.Το αντίθετο αποτέλεσμα θα προκαλέσει το νομοσχέδιο,θα τα υποβαθμίσει τα σχολεία αυτά.Θεωρώ δε, αυτονόητα δίκαιη την εξαίρεση των ηδη φοιτούντων μαθητών και στοιχειώδη σεβασμό σ'αυτούς και τις οικογένειες τους.Με άλλα δεδομένα εχουν κάνει τις επιλογές τους και το σχεδιασμό της ζωής τους κι αυτό είναι άδικο να ανατραπεί.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει ο νόμος να έχει αναδρομική ισχύ.Θα είναι λάθος.