Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Στέλιος | 25 Απριλίου 2020, 10:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με ποια επιστημονική τεκμηρίωση γίνεται αύξηση του αριθμού των μαθητών; Οδηγεί σε αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης; Οι περισσότερες αίθουσες των νηπιαγωγείων είναι μικρές και ακατάλληλες. Επίσης, σε πάρα πολλά τμήματα υπάρχουν παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αυτή η αλλαγή θα είναι επιβαρυντική. Η αύξηση του αριθμού των μαθητών δεν έχει κανένα όφελος για την εκπαιδευτική διαδικασία και υπάρχει, επίσης, κίνδυνος για την σωματική τους ακεραιότητα. Αντίθετα, θα έπρεπε να προχωρήσετε σε μείωση του αριθμού των νηπίων/προνηπίων κάτω από 20 παιδιά.