Θεωρώ χρήσιμη την παρουσία του ΣΕΕ κατά τον ετήσιο προγραμματισμό και όχι στον ετήσιο απολογισμό, διότι θα θεωρηθεή η παρουσία του ως "επιθεώρηση" ή "αξιολόγηση" της σχολικής μονάδας, κάτι που δεν βοηθά την ανάπτυξη καλών σχέσεων συνεργασίας.
Εφόσον υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια για την αυτοαξιολόγηση, δεν επιβάλλεται η παρουσία του ΣΕΕ. Αντίθετα, ο ΣΕΕ μπορεί να παραλάβει τον ετήσιο απολογισμό δράσης του σχολείου, να τον συγκρίνει με τον προγραμματισμό, να υποβάλλει πιθανώς ερωτήσεις για ορισμένα σημεία, να προτείνει κάποιες βελτιώσεις και να δώσει την έγκρισή του για ανάρτηση του απολογισμού.
Να μη μας διαφεύγει ότι μια τέτοιου τύπου συνεδρίαση συλλόγου διδασκόντων θα μπορούσε να πάρει πολλές ώρες, εκτός αν προετοιμαστούν τα τμήματα του τελικού απολογισμού από μικρές ομάδες εκπαιδευτικών.
Θεωρώ χρήσιμη την παρουσία του ΣΕΕ κατά τον ετήσιο προγραμματισμό και όχι στον ετήσιο απολογισμό, διότι θα θεωρηθεή η παρουσία του ως "επιθεώρηση" ή "αξιολόγηση" της σχολικής μονάδας, κάτι που δεν βοηθά την ανάπτυξη καλών σχέσεων συνεργασίας. Εφόσον υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια για την αυτοαξιολόγηση, δεν επιβάλλεται η παρουσία του ΣΕΕ. Αντίθετα, ο ΣΕΕ μπορεί να παραλάβει τον ετήσιο απολογισμό δράσης του σχολείου, να τον συγκρίνει με τον προγραμματισμό, να υποβάλλει πιθανώς ερωτήσεις για ορισμένα σημεία, να προτείνει κάποιες βελτιώσεις και να δώσει την έγκρισή του για ανάρτηση του απολογισμού. Να μη μας διαφεύγει ότι μια τέτοιου τύπου συνεδρίαση συλλόγου διδασκόντων θα μπορούσε να πάρει πολλές ώρες, εκτός αν προετοιμαστούν τα τμήματα του τελικού απολογισμού από μικρές ομάδες εκπαιδευτικών.