Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη ΦΟΥΖΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ | 25 Απριλίου 2020, 10:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι καθηγήτρια σε ΕΠΑΛ εδώ και αρκετά χρόνια και έχω ζήσει όλες σχεδόν τις προσπάθειες των δήθεν μεταρρυθμίσεων που έχουν επιχειρηθεί με κάθε σχεδόν αλλαγή κυβέρνησης (ΤΕΛ, ΤΕΕ, ΕΠΑΣ / ΕΠΑΛ, ΕΠΑΛ). Εννοείται πως κανένας εκπαιδευτικός που ενδιαφέρεται για τους μαθητές του και το σχολείο πραγματικά, δεν μπορεί να δεχτεί πως η αναγραφή της διαγωγής στους τίτλους και το ηλικιακό όριο είναι μεταξύ αυτών που θα λύσουν τα προβλήματα κυρίως της επαγγελματικής εκπαίδευσης και της ενδοσχολικής βίας. Μήπως για μία ακόμη φορά θίγεται η ισότιμη αντιμετώπιση των μαθητών των ΕΠΑΛ με των ΓΕΛ; Γιατί το ίδιο το κράτος από τη μια θέλει να επενδύσει, χρόνια τώρα, στη Δια Βίου Μάθηση και από την άλλη, το ίδιο πάλι στερεί το δικαίωμα αυτό;; Πως να ξεχάσω: την μαθήτριά μου που μεγάλωσε το παιδάκι της και όταν αυτό πήγε στο σχολείο, ήρθε να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα, να σπουδάσει σε ένα Πανεπιστήμιο για να γίνει Φυσικοθεραπεύτρια, χωρίς να αναγκαστεί να φύγει μακριά από το σπίτι της; ή την μαθήτριά μου που αντί να κάθεται στο σπίτι της, αποφοίτησε από το σχολείο μου στα 60 της και μπήκε στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ως φωτεινό παράδειγμα, τόσο για τα εγγόνια της, όσο και για τους συμμαθητές της, τον αγρότη μαθητή μου που όταν έπρεπε, κανένας δεν πίστεψε σε αυτόν και αναγκάστηκε να γυρίσει πάλι στα θρανία για να αποδείξει ότι μπορεί, διαβάζοντας τα βράδια μετά το όργωμα στο χωράφι, τον μαθητή μου που αναγκάστηκε να φύγει 10 χρονών από τη χώρα του και όχι μόνο τέλειωσε το ΕΠΑΛ, αλλά και αποφοίτησε και από το ΤΕΙ Μηχανολογίας και πόσους ακόμη να θυμηθώ... Είναι τουλάχιστον άδικο, να γενικεύουμε τα προσωπικά μας συμπεράσματα εις βάρος έστω και ενός ανθρώπου!!! Για εμένα και πολλούς ακόμη που διδάσκουμε στα ΕΠΑΛ, το στοίχημα είναι ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ!!!!! όπως λέμε και τώρα στην πανδημία, ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ!!! από το σχολείο και τις ίσες ευκαιρίες που πρέπει να δίνει ένα δίκαιο κράτος σε κάθε πολίτη του. Σας παρακαλώ να σκεφτείτε πολύ σοβαρά, πριν θεσμοθετήσετε το ηλικιακό όριο των 17 ετών στα ημερήσια ΕΠΑΛ.