Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Ελευθερία Ηλιοπούλου | 25 Απριλίου 2020, 10:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνετε την αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων από 4 σε 7. Με ποιο κριτήριο? Το να εμβαθύνουν τα παιδιά στα συγκεκριμένα μαθήματα δεν σχετίζεται με το αν θα δώσουν εξετάσεις αλλά με τη δουλειά που γίνεται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Και η δουλειά που γίνεται κατά την διάρκεια του σχολικού έτους εξαρτάται από τον εκπαιδευτικό που έχουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάποια μαθήματα να γίνονται με πλημμελή τρόπο. Κάπου εκεί εμφανίζονται και τα φροντιστήρια! Αν ο στόχος είναι να διατηρήσετε και να αυξήσετε φροντιστηριακές πρακτικές δοκιμάστε κάποιον άλλο τρόπο διότι τα παιδιά έχουν ήδη αρκετό άγχος για την ηλικία τους, δεν τους αξίζει να τους προσθέτουμε και άλλο. Επιπρόσθετα, τα παιδιά εξετάζονται/αξιολογούνται ήδη με ωριαία διαγωνίσματα ή ημερήσια τεστ. Απλά αναφέρω ότι η περίοδος των τετραμηναίων διαγωνισμάτων (που κρατάει περίπου 3 εβδομάδες τη φορά) είναι εξοντωτική για τα παιδιά διότι εκτός του επαναληπτικού διαβάσματος προσπαθούν να διατηρήσουν και την υπόλοιπη ζωή τους κάνοντας τις αγαπημένες τους εξωσχολικές δραστηριότητες. Αυτές τις δραστηριότητες που θα τους κρατήσουν σωματικά και ψυχικά υγιείς. Η εμπέδωση ενός μαθήματος γίνεται με οριοθετημένη ύλη και πολλές επαναλήψεις σε εύλογο χρονικό διάστημα και όχι με τις προαγωγικές εξετάσεις. Η δε αξιολόγησή τους γίνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής περιόδου. Τα σχολεία δεν πρέπει να είναι εξεταστικά κέντρα, θα πρέπει να είναι χώροι ουσιαστικής εκπαίδευσης και δημιουργικότητας.