Είναι απαραίτητο οι ερευνητικές δράσεις και οι υλοποιήσεις προγραμμάτων να κατατίθενται σε μια ενιαία βάση δεδομένων του ΥΠΑΙΘ ώστε να αποτελούν τεκμήρια/παραδοτέα του επιστημονικό έργου που διενεργείται στα σχολεία. Θα πρέπει οι πρόεδροι μέλη ΔΕΠ σε συνεννόηση με τα Ε.Π.Ε.Σ. να φέρουν την ευθύνη κατάθεσης των δράσεων του σχολείου με αναλυτική αναφορά σε όλους τους εμπλεκόμενους σε αυτές. Τα Πειραματικά Σχολεία δεν αποτελούν προσωπικά "εργαστήρια εφαρμογών" των εκάστοτε Προέδρων Ε.Π.Ε.Σ. για συλλογή δεδομένων και υλικού με στόχο τους προσωπικούς ερευνητικούς πειραματισμους και κατ'επέκταση τις προσωπικές δημοσιεύσεις εν είδη μονογραφιών και άρθρων σε περιοδικά του εξωτερικου. Αποτελούν χώρους συνεργασίας και προώθησης καινοτόμων παιδαγωγικών δράσεων με το υφιστάμενο εκπαιδευτικό προσωπικό που διεξάγει τους ερευνητικούς σχεδιασμούς. Επομένως, είναι απαραίτητο να συλλέγεται το υλικό και τα αποτελέσματα των δράσεων προς όφελος αφενός του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας και αφετέρου των συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών. Μια συγκροτημένη βάση καλών πρακτικών, η οποία θα είναι διαμορφωμενη κατά θέμα και βαθμίδα εκπαίδευσης θα πρέπει να αποτελέσει τον οδηγό αξιοποίησης από το ΥΠΑΙΘ ιδεών, προγραμμάτων και δράσεων στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα.
Είναι απαραίτητο οι ερευνητικές δράσεις και οι υλοποιήσεις προγραμμάτων να κατατίθενται σε μια ενιαία βάση δεδομένων του ΥΠΑΙΘ ώστε να αποτελούν τεκμήρια/παραδοτέα του επιστημονικό έργου που διενεργείται στα σχολεία. Θα πρέπει οι πρόεδροι μέλη ΔΕΠ σε συνεννόηση με τα Ε.Π.Ε.Σ. να φέρουν την ευθύνη κατάθεσης των δράσεων του σχολείου με αναλυτική αναφορά σε όλους τους εμπλεκόμενους σε αυτές. Τα Πειραματικά Σχολεία δεν αποτελούν προσωπικά "εργαστήρια εφαρμογών" των εκάστοτε Προέδρων Ε.Π.Ε.Σ. για συλλογή δεδομένων και υλικού με στόχο τους προσωπικούς ερευνητικούς πειραματισμους και κατ'επέκταση τις προσωπικές δημοσιεύσεις εν είδη μονογραφιών και άρθρων σε περιοδικά του εξωτερικου. Αποτελούν χώρους συνεργασίας και προώθησης καινοτόμων παιδαγωγικών δράσεων με το υφιστάμενο εκπαιδευτικό προσωπικό που διεξάγει τους ερευνητικούς σχεδιασμούς. Επομένως, είναι απαραίτητο να συλλέγεται το υλικό και τα αποτελέσματα των δράσεων προς όφελος αφενός του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας και αφετέρου των συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών. Μια συγκροτημένη βάση καλών πρακτικών, η οποία θα είναι διαμορφωμενη κατά θέμα και βαθμίδα εκπαίδευσης θα πρέπει να αποτελέσει τον οδηγό αξιοποίησης από το ΥΠΑΙΘ ιδεών, προγραμμάτων και δράσεων στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα.