Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Παρταλά Δέσποινα | 25 Απριλίου 2020, 10:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα για μια φορά να βρεθεί μία κυβέρνηση που να σχεδιάσει και να επιληφθεί των ζητημάτων της εκπαίδευσης των μικρών παιδιών λαμβάνοντας μέριμνα ακριβώς για τις δικές τους αναπτυξιακές και κοινωνικοσυναισθηματικές ανάγκες. Πώς να ανταποκριθεί ο\η εκπαιδευτικός στις ανάγκες των μαθητών της με τις συνθήκες που επικρατούν στα νηπιαγωγεία μας εν έτει 2020; Με μαθητές με ολοένα και περισσότερα οικογενειακά και εκπαιδευτικά προβλήματα που συνιστούν εξειδικευμένη παρέμβαση, με προσφυγόπουλα που προσπαθούμε να βοηθήσουμε όσο μπορούμε να ενταχθούν, χωρίς υλικοτεχνικές υποδομές και έλλειψη στοιχειωδών μέσων και εποπτικών υλικών... Στην συντριπτική πλειοψηφία μας επιδεικνύουμε επαγγελματισμό και ευσυνειδησία όσον αφορά το καθήκον μας και το ηθικό χρέος απέναντι στους μαθητές μας και τις οικογένειές τους, αν μη τι άλλο το αποδείξαμε περίτρανα μέσα σε αυτή την δυστυχή συγκυρία που βιώνουμε. Σταθείτε μία φορά στο πλευρό μας κι εσείς, δώστε μας αξία, διορίστε συναδέλφους και δημιουργήστε συνθήκες ιδανικές για μάθηση και ανάπτυξη. Δεν αρκεί να βγαίνετε στα κανάλια και να μας συγχαίρεστε, μας οφείλετε να μας παρέχετε βοήθεια επί της ουσίας. Αντιθέτως, αντιμετωπίζετε και εμάς και τους μαθητές μας σαν αριθμούς απλά. Και μάλιστα με νομοσχέδια που περνάτε εν μέσω της κρίσης που βιώνουμε. Πραγματικά τραγική κίνηση...τελικά τίποτε δεν αλλάζει...