Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νίκη Σπάρταλη | 25 Απριλίου 2020, 10:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η σύσδεση θετικών σπουδών και σπουδών υγείας γίνεται αποκλειστικά για την εξοικονόμηση εκπαιδευτικών αφού θα προκύπτουν λιγότερα τμήματα με περισσότερους μαθητές ανά τμήμα. Οι μαθητές θα δίνουν 4 μαθήματα, άρα θα έχουν πρόσβαση στις ίδιες σχολές που έχουν και σήμερα. Επομένως είναι μέτρο εναντίον των μαθητών. Στα φροντιστήρια ψάχνουν όλοι ολιγομελή τμήματα, στο σχολείο πρέπει να στοιβάζουμε 24 μαθητές ανά τμήμα κατεύθυνσης! 1. Μειώστε τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα, ειδικά στη Γ΄Λυκείου. 2. Αφήστε ξεχωριστά της δύο Ομάδες Προσανατολισμού, αφού εξετάζονται διαφορετικά μαθήματα. 3. Αφήστε εκτός το κόντρα μάθημα. Δεν έχει νόημα. Οι μαθητές δεν θα ασχοληθούν, απλά θα φέρετε σε δύσκολη θέση τους εκπαιδευτικούς και θα πριμοδοτήσετε τα παιδιά των ιδιωτικών σχολείων που θα έχουν 20 και ίσως και επιπλέον βοήθεια στις ενδοσχολικές εξετάσεις, όπως άλλωστε παρατηρήθηκε και στην Τράπεζα Θεμάτων πριν από λίγα χρόνια.