Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Φώτης Ποντικάκης | 25 Απριλίου 2020, 11:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα είναι απαράδεκτη! Δεν είναι δυνατόν να προωθείται ως "πρόοδος" η αύξηση των μαθητών σε ένα τμήμα νηπιαγωγείου στους 26. Παιδαγωγοί, πανεπιστήμια κι εκπαιδευτικοί προτείνουν το ακριβώς αντίθετο, μείωση του αριθμού των μαθητών σε κάθε τμήμα στους 15. Το νομοσχέδιο αντιθέτως καθιερώνει ως "κατώτατο αριθμό τους 16 μαθητές σε τμήμα νηπιαγωγείου"! Στα δε δημοτικά, εκτός από τους 26 μαθητές ως ανώτατο όριο σε ένα τμήμα, προωθεί στα 7θέσια και άνω σχολεία "κατώτατο αριθμό 20 μαθητών στο τμήμα", τη στιγμή που εκπαιδευτικοί και παιδαγωγοί των πανεπιστημίων προτείνουν ως ανώτατο όριο τους 20 μαθητές σε ένα τμήμα. Περισσότεροι μαθητές σε ένα τμήμα σημαίνει απλά λιγότερος χρόνος του εκπαιδευτικού για κάθε μαθητή,δηλαδή υποβάθμιση του μαθήματος. Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε και το επικίνδυνο πλέον και για την υγεία του πράγματος: Σε όλη την Ευρώπη, όπου ανοίγουν σχολεία, τα ανοίγουν με μικρούς αριθμούς, πχ στη Γερμανία λένε για "μέχρι 13 μαθητές στο τμήμα" για λόγους προστασίας από την πανδημία. Εδώ στην Ελλάδα, η κυβέρνηση μας θεωρεί άτρωτους, ότι δε μας πιάνουν οι ιοί. Ή μήπως έχουν την ψευδαίσθηση ότι η πανδημία πάει, τελείωσε και δεν πρόκειται να ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο, με τα μυαλά που κουβαλάνε οι κυβερνώντες; Όσο συνεχίζουν την καταστροφή της φύσης κι ιδιαίτερα των τροπικών δασών, όσο συνεχίζουν την ατμοσφαιρική ρύπανση με τη χρήση ορυκτών καυσίμων, οι πανδημίες θα πηγαινοέρχονται.