Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κων/νος Ντόκας | 25 Απριλίου 2020, 11:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χρόνια τώρα μου προκαλεί απορία η υποβάθμιση της Φυσικής σε επίπεδο γενικής παιδείας, ενός γνωστικού αντικειμένου πυλώνα στις Φυσικές Επιστήμες. Παράλληλα είναι ευρέως γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια η Βιολογία κερδίζει συνέχεια έδαφος σε βάρος της Φυσικής κάτι το οποίο δεν προκύπτει από τα επιστημονικά δεδομένα αλλά και το ειδικό βάρος της Φυσικής. Η Φυσική μπορεί να παρουσιάζει περισσότερες δυσκολίες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κατεβάζουμε τον πήχη χαμηλά.Είναι κρίμα να βρισκόμαστε σε διεθνείς διαγωνισμούς στις τελευταίες θέσεις στη Φυσική και οι νέοι μας να τελειώνουν το Λύκειο χωρίς να έχουν κάνει ούτε μία ώρα Σύγχρονη Φυσική.Θα πρότεινα λοιπόν την επαναεισαγωγή της Φυσικής ως μάθημα γενικής παιδείας στη Γ΄Λυκείου με νέα ύλη έτσι ώστε όλοι οι μαθητές να εδραιώσουν τον επιστημονικό τρόπο σκέψης και τις γνώσεις που είναι απαραίτητες για τη ζωή τους.Άλλωστε το εγχείρημα θα είναι ευκολότερο μιας και στην ηλικία αυτή οι μαθητές βρίσκονται στο στάδιο της αφηρημένης συλλογιστικής κάτι που είναι απαραίτητο για ανώτερες πνευματικές λειτουργίες.