Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Σηφάκης ΠΕ70 | 25 Απριλίου 2020, 11:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι ΠΕ70, στη δύση της καριέρας μου.Έχω εργαστεί σχεδόν 35 χρόνια. Τα 4 σε ΕΑΠ με 2 ώρες ΤΠΕ. Τα θετικά πολλά. Φέτος με την εξ αποστάσεως κατάλαβα πόσο απαραίτητο είναι το μάθημα για το μελλον και πόσο χρήσιμοι είναι οι δάσκαλοι που τα διδάσκουν. (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Υπάρχουν και πολλοί ΠΕ70 που το κατέχουν καλά το αντικείμενο ,που σε συνεργασία με έναν ΠΕ86 μπορούν να κάνουν θαύματα). Δεν βλέπω καμία ενίσχυση του μαθήματος στο προσχέδιο. Χαιρετίζω την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο (με παιχνιώδη μορφή) όπως και της φυσικής αγωγής ,πάντα όμως με την επίβλεψη της νηπιαγωγού. Όχι όμως και της πληροφορικής ΠΡΟΤΑΣΗ Α+Β τάξη με 30 ώρες (-1 ώρα Μελέτη +1ώρα Αγγλικά όπως το προσχέδιο) Γ+Δ τάξη με 30 ώρες (-1 ώρα Θρησκευτικά +1ώρα ΤΠΕ) Ε-ΣΤ τάξη 35 ώρες (+2ώρες ΤΠΕ + 2ώρες ΕΖ η1ώρα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο+ 1ώρα Φυσική Αγωγή ) Στους ΠΕ70 να δίνονται 2 ώρες την εβδομάδα για ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές τους. ΥΓ. Φυσικά η ενίσχυση του μαθήματος των ΤΠΕ προϋποθέτει οργανωμένο εργαστήριο και δάσκαλο πληροφορικής ΠΕ86 που θα προσφέρει τουλάχιστον 2 ώρες υποστηρικτικό, και όχι διδακτικό, έργο σε κάθε σχολείο που τοποθετείται