Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Disamas G. | 26 Νοεμβρίου 2009, 11:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το κείμενο της δημόσιας διαβούλευσης είναι αόριστο και δεν εμπεριέχει συγκεκριμένες θέσεις, βάσει των οποίων μπορούμε να συζητήσουμε. Ωστόσο, αυτές οι γενικές αρχές που εκτίθενται και οι αόριστες δηλώσεις (με το ... σταγονόμετρο) της Υπουργού και των Υφυπουργών της δείχνουν - αν μη τι άλλο - ασέβεια προς ένα μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών. Την ίδια στιγμή που βεβαιώνουν ότι δε θα αιφνιδιάσουν τους μαθητές για το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, τρομοκρατούν χιλιάδες εκπαιδευτικούς που με θυσίες (υλικές και ψυχικές) γυρίζουν την Ελλάδα, για να "ζητιανέψουν" λίγη προϋπηρεσία. Το γεγονός ότι κανείς δε διαφωνεί με την άποψη πως το μοναδικό κριτήριο πρόσληψης ή διορισμού πρέπει να είναι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ. αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να ακυρώσουμε τον προγραμματισμό χιλιάδων οικογενειών (ωρομισθίων, αναπληρωτών ή και πολύτεκνων, αν και με το διορισμό των τελευταίων δε συμφωνώ απόλυτα). Εξάλλου, αυτοί που κόπτονται δήθεν περί αξιοκρατίας ψήφισαν το σκανδαλώδη νόμο (και η ίδια η Υπουργός) που προβλέπει διορισμό των ιδιωτικών εκπαιδευτικών στην πόλη τους, αν απολυθούν μετά την παρέλευση εξαετίας. Αν θέλουμε λοιπόν αξιοκρατία στο πλαίσιο ενός κράτους δικαίου, ας προχωρήσουμε σε μια σειρά από απλές αποφάσεις - πράξεις: 1) Μεταβατικό στάδιο τριών ετών (όπως συμβαίνει και με τους μαθητές άλλωστε) στο οποίο θα διατηρηθεί το ισχύον σύστημα 2) Κατάργηση του νόμου για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς 3) Διορισμό των πολύτεκων γονιών με απαραίτητη προϋπόθεση την επιτυχία σε έναν από τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ 4) Κατάργηση της προϋπηρεσίας σε Εκκλησιαστικά, Σιβιτανίδειο κλπ. 5) Πρόσληψη για την ΠΔΣ από τον πίνακα αναπληρωτών 6) Διορισμός των εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία σε ΣΜΕΑ αποκλειστικά και μόνο σε ΣΜΕΑ Προσωπικά, αν είμαι διορισμένος μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, θεωρώ το ισχύον σύστημα δίκαιο, με την προϋπόθεση να ισχύσουν οι παραπάνω αλλαγές. Δε χρειαζόμαστε ένα νέο σύνθετο σύστημα που θα οδηγήσει σε νέο τέλμα και από το οποίο θα προκύψουν νέα "παράθυρα". Και επιτέλους, επειδή βλέπω καθημερινά συναδέλφους αναπληρωτές στο σχολείο να αγωνιούν και να κρέμονται από τα χείλη της Υπουργού, ας βγει κάποιος από το Υπουργείο να κάνει κάποιες διευκρινίσεις σχετικά με το 30μηνο και το 24μηνο. Τέτοια αναλγησία πια;